|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Minituren blogger
Medlem siden: Aug 2013
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Hvorfor trenger ikke alle foreldre i landet godkjenning før de får barn?For å kjøre bil må du ha bestått førerprøven?
![]() |
#2 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvorfor trenger ikke alle foreldre i landet godkjenning før de får barn?Det blir gøy. Ikke lag barn uten sertifikat, for da kommer vi og tar ungen og beholder den til du har bestått kurs a og b i foreldreskap. Og tenk så mange nye jobber det vil skape.
![]() |
![]() |
#3 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor trenger ikke alle foreldre i landet godkjenning før de får barn?
![]() |
#6 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvorfor trenger ikke alle foreldre i landet godkjenning før de får barn?
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
Men de som IKKE vil ha flere barn da? Må de levere tilbake bevillingen?
![]() |
#9 |
Shake it out!
|
Ja. Enten det, eller så må man levere inn eggstokkene.
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
Da kan jeg heller levere eggstokkene. Fulgte det med returkonvolutt med bevillingen kanskje? Sexen vil jeg beholde.
![]() |
#11 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvorfor trenger ikke alle foreldre i landet godkjenning før de får barn?Kanskje vi kan foreslå gjeninnføring av kyskhetsbelte? Myndighetene TM oppbevarer nøkkelen, og utleverer den kun hvis alle deler av kurset er fullført og bestått.
![]() |
![]() |
#12 |
Shake it out!
|
Mens vi som er sterile kan holde på som kaniner om vi ønsker det, ja?!
![]() |
#13 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvorfor trenger ikke alle foreldre i landet godkjenning før de får barn?Jeg hadde stemt på det partiet som gikk inn for å ta fryseprøve av sæden til alle gutter når de er 15 år og deretter sterilisert dem. Så kunne de søke om å få bruke prøven til barneformål senere.
![]() |
#14 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hvorfor trenger ikke alle foreldre i landet godkjenning før de får barn?Viss ein først snakker om overbefolkning, matmangel og Meatfree Monday og sånn, er det kanskje ikkje ein dum idé. Barn er jo eit enormt miljøproblem, bare sjå på karbonavtrykka dei lager? Det ville jo løyst utfordringane velferdsstaten står overfor, både med tanke på NAV, sjukepengar og pensjon. Bare sjå på Kina, det fungerer jo glimrande slik dei har det der!
![]() |
![]() |
#15 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hvorfor trenger ikke alle foreldre i landet godkjenning før de får barn?Nå må dere kutte ut alle disse aggressive svarene! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvorfor trenger ikke alle foreldre i landet godkjenning før de får barn?På jobb så skal jeg innrømme at jeg tenker det i mitt stille sinn. At det absolutt burde være sånn som Esme foreslår. Men tanken er jo også helt absurd og fullstendig ugjennomførbart. Om det blir en sånn ordning vil jeg gjerne sitte i en sånn nemnd. For vi snakker vel nemnd her? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvorfor trenger ikke alle foreldre i landet godkjenning før de får barn?Skal ha briller med svart innfatning litt nedpå nesen og stram drakt. Der skal det også sitte en lege i hvit frakk og en sosionom fra BFT i lilla gevanter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bedreviter
|
Vi snakker selvsagt fascistisk enevoldsdiktatur. Det gir seg jo selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvorfor trenger ikke alle foreldre i landet godkjenning før de får barn?Hr ingenting å bidra med, men denne tråden MÅ jeg bare delta i! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|