Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Facebook-hjelp, unger under 13 år og anonym profil

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-13, 15:40   #1
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Facebook-hjelp, unger under 13 år og anonym profil

Vi har en avtale i heimen om at Facebook er et ikke-tema før året hun fyller 13. Nå er det et halvt år til og hun vil veldig gjerne ha en Facebookprofil for å spille på. Flere av spillene hun spiller på iPad må hun enten ha Facebook eller betale for å komme seg videre på.

Så da lurer jeg på om det er mulig at jeg lager en Facebookprofil som er usynlig for andre som hun kan bruke til å spille på og så gjøre den synlig når hun får lov å ha Facebook? Altså at hun ikke kan legge til venner og ikke kan søkes opp? Hun skal få ha tre venner som er det hun må ha for å få hjelp i spillene, det er meg, en tante og en onkel vi har avtalt med. Er det mulig å ha en sånn profil som er så anonym at ingen andre finner den? Evt. hva må jeg gjøre for å få det til?

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-13, 19:27   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-hjelp, unger under 13 år og anonym profil

Du må vel gjøre den ikke søkbar eller hva det kalles.
Husk å lyve på fødselsåret for å få den opprettet. :-p

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-13, 20:22   #3
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-hjelp, unger under 13 år og anonym profil

Jeg har også en profil på facebook som brukes kun til spilling. Ikke noe problem. Trenger ikke bruke hennes riktige navn, bare lage en fake konto.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-13, 22:04   #4
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook-hjelp, unger under 13 år og anonym profil

Jeg har en FB profil ala spillefløyel@gmail.com, denne har ungene brukt til spill før de fylte 13 år, denne eies av meg, ikke søkbar og veggen er tom.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no