|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Barnas restaurant, NRK SuperFor et fantastisk program! Vi har sett episoder litt sånn sporadisk, og jeg er mektig imponert over disse ungene. De er så flinke og jobber hardt for å få et perfekt resultat. Og maten ser så utrolig godt ut. Nammmm...
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Barnas restaurant, NRK SuperJeg har helt tilfeldig sett to episoder nå, og jeg er også imponert.
![]() |
![]() |
#3 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Barnas restaurant, NRK SuperJeg liker også den serien. Har ikke fått med meg alle episodene, men jeg har blitt imponert av de episodene jeg har sett.
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnas restaurant, NRK SuperHar det startet opp igjen? Vi fulgte med på forrige runde, mest fordi mannen satt opp kjøkkenet der og en nabo var med og organiserte programmet. Vi likte det kjempegodt.
![]() |
#5 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnas restaurant, NRK SuperDette programmet liker mine barn også. Sesong 1 finnes på NRK Super appen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Barnas restaurant, NRK SuperStoresøster elsker Barnas restaurant, og no vil ho ta ansvar for middag ein gong i veka. Ho blir verkeleg inspirert av programmet.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnas restaurant, NRK SuperVi så hele forrige runde og likte det veldig godt.
![]() |
|
|