|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Barnehagedekningen i Oslo - tallNoen venner vurderer å flytte tilbake til Oslo. Men de vet ikke helt om de tør, uten barnehageplass. De har fått plass til 3-åringen i en kommunal barnehage, men ikke til snart-1-åringen, som er født i september og dermed ikke med i hovedopptaket.
![]() |
#2 |
♡
|
![]() Sv: Barnehagedekningen i Oslo - tallJeg kan fortelle at A ikke har fått plass, og kun en i barselgruppen har fått, så barnehagedekningen i Ullern er i alle fall håpløs.
![]() |
#3 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagedekningen i Oslo - tallIngen av mine fikk kommunal barnehageplass, de er født i august og november. Vi stod vel i kø i to år, men fikk imidlertid plass i personalbarnehagen på jobben min.
![]() |
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Barnehagedekningen i Oslo - tallSelv om barnehagedekningen i Vestre Aker påstås å være bra sammenlignet med resten av Oslo, kan jeg meddele at den suger joikakaker.
![]() |
#5 |
aldrende
![]() Sv: Barnehagedekningen i Oslo - tallVi bor i Alna, og her er det ikke vanskelig å få plass, såvidt jeg vet.
![]() |
![]() |
#6 |
WF: BNBE
![]() Sv: Barnehagedekningen i Oslo - tallVi har akkurat flyttet, og i den forbindelse hørte jeg litt rundt. Bydel Alna skal være den beste bydelen, og Grorud den nest beste. Dette basert på "fjorårets tall" - uten at jeg vet hva som er inkludert i det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Barnehagedekningen i Oslo - tallNoen som vet om det finnes "offisielle" tall og statistikker rundtforbi?
![]() |
#8 |
Like blid!
![]() Sv: Barnehagedekningen i Oslo - tallJeg bor også i bydel Alna, og har ikke fått plass.
![]() |
![]() |
#9 |
https://www.giblod.no/
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagedekningen i Oslo - tallHer er alle bydelene. Det ligger tall og statistikker litt sånn tilfeldig og ugjennomtenkt. Som fordelingen av plassene, med andre ord. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|