|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Hvis man vil på påsketur til et varmt og hyggelig sted - hvor drar man da?Påsken er så sen i år, midt i april. Det frister ikke mye med vinterfjell da, kjenner jeg.
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvis man vil på påsketur til et varmt og hyggelig sted - hvor drar man da?Jeg tror jeg ville satset på Kanariøyene eller Florida, men så vil vi helgardere værmessig. Norwegian starter opp med direkterute til Fort Lauderdale i høst.
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvis man vil på påsketur til et varmt og hyggelig sted - hvor drar man da?Kan man fly direkte til Kanariøyene (ikke charter)?.
![]() |
#6 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis man vil på påsketur til et varmt og hyggelig sted - hvor drar man da?Madeira- Funchal ? Er kjent for sitt frodige landskap.
![]() |
#7 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis man vil på påsketur til et varmt og hyggelig sted - hvor drar man da?Gran Canaria, direktefly og fin temperatur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvis man vil på påsketur til et varmt og hyggelig sted - hvor drar man da?Vi var på Malta en halvsen påske, det var litt for kaldt til å bade ute (men vi valgte hotell som også hadde innendørsbasseng -- smart trekk) men nydelig temperatur for å gå turer og sitte ute på restauranter om kvelden. Malta var fint.
![]() |
#9 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis man vil på påsketur til et varmt og hyggelig sted - hvor drar man da?Det går rutefly til Kanariøyene.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvis man vil på påsketur til et varmt og hyggelig sted - hvor drar man da?
Norwegian har direkteruter til Kanariøyene i alle fall. I tillegg har man jo mulighet til å bestille kun fly med charter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Hvis man vil på påsketur til et varmt og hyggelig sted - hvor drar man da?Polyanna, jeg var i varme strøk helgen som var, og fabulerte om varm påske fra solsengen. Jeg sjekket direktefly for fem til Las Palmas, og nå koster de billettene 30' for hele familien.
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvis man vil på påsketur til et varmt og hyggelig sted - hvor drar man da?La Gomera!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvis man vil på påsketur til et varmt og hyggelig sted - hvor drar man da?Ja, det var det jeg også fant ut, mosol.
![]() |
#14 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Hvis man vil på påsketur til et varmt og hyggelig sted - hvor drar man da?Da drar du og jeg. Billigere blir det også.
![]() |
#16 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvis man vil på påsketur til et varmt og hyggelig sted - hvor drar man da?Jeg skal avgårde i november. Til La Gomera. Bli med, da vel!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|