|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sviiisj!!
|
![]() Oi, det er visst en folkeavstemning snart!Ha ha, jeg visste ikke at det er folkeavstemning i Oslo samtidig med stortingsvalget!
![]() |
#3 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Oi, det er visst en folkeavstemning snart!Jeg har hatt gooooood tid til høre på radio i dag, og idrettsforbundet har brukt fire mill på en reklamekampanje for å få folk til å stemme ja. Og om det blir nei er de ikke villige til å akseptere det og la være å bruke flere penger. Resonnementet var at om det hadde vært folkeavstemming for eller imot Lillehammer så hadde det blitt nei, derfor trenger de ikke å bry seg om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oi, det er visst en folkeavstemning snart!Jada så neida.
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Oi, det er visst en folkeavstemning snart!
Reklamen har visst gått meg hus forbi.
![]() |
#7 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Oi, det er visst en folkeavstemning snart!Ja til OL i TROMSØ!!
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Oi, det er visst en folkeavstemning snart!Det er feigt at bare Oslofolk får stemme. Hvorfor er det sånn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Oi, det er visst en folkeavstemning snart!Jeg synes også det er urettfeigt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Ja, er ikke det veldig rart? Det er mine skattepenger også? Det virker urimelig at det kun er Oslo som får stemme når det er de som får pengene, eller opprustning og sånn. Snålt og udemokratisk.
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Peppy!
|
![]() Sv: Oi, det er visst en folkeavstemning snart!Oslo får bare stemme på om bystyret skal gå videre med søknaden, eller noe sånt. Stortinget og regjeringen skal også si sitt, så det er fortsatt tidlig i prosessen. Oslo kommune må ut med 5 milliarder kroner, og det må vi være enige om at vi vil, her i byen. Så skal resten av landet se på om de vil være med på de resterende 17 milliardene, som skal gå til infrastruktur. :har lest en brosjyre: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|