Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-06, 20:38   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.813
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Rødme

Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

I dag kom jeg kjørende hjem med bilen full av handleposer. I det jeg svinger inn på feltet her ser jeg en av naboene lufte hunden. Den gjør fra seg i veien, og så går naboen og hunden fornøyde inn. Jeg blir ordentlig irritert, og bestemmer meg for at denne gangen skal jeg jammen si ifra. Jeg parkerer bilen, lemper ut en unge og masse bæreposer, og tar så snarveien opp skråningen vår for å fortelle hva jeg mener om slik egoisme. Der står naboen, nå uten hund, og plukker opp dritten. Hun hilser blidt, og jeg hilser tilbake, snur og går inn. Jeg så vel temmelig gal ut der jeg freste oppover gressbakken, hilste, bråsnudde og småløp inn igjen.

Bokormen er aktiv nå  
Gammel 03-10-06, 20:42   #2
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

Å, nå snurret du humorfilm!
Herlig. Og en smule gjenkjennende, ja.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv  
Gammel 03-10-06, 20:42   #3
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

Ja, det der hørtes nesten irriterende ut. Det er skikkelig pinlig når en har fyrt seg opp til en slik konfrontasjon og så viser det seg at en tar feil. Men godt at hun plukket opp etter seg, da!

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv  
Gammel 03-10-06, 20:55   #4
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

Jeg tror kanskje at naboen gjennomskuet deg. Men så bra at hun plukket opp etter seg, det er annet enn jeg kan si om min nabo.

Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 03-10-06, 20:57   #5
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

Den situasjonen kjente jeg meg igjen i gitt ... men jeg hadde i tillegg henta en bæsjepose opp av lomma mi for å forære naboen.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 03-10-06, 21:17   #6
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

Eksen kom hjem fra hundelufting en gang og lurte på om han fremsto som veldig farlig når han var sint. For han hadde skjelt ut en som ikke tok opp etter hunden sin, og det endte med at den andre tok opp bæsjen - med hendene...

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 03-10-06, 21:22   #7
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.813
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Eksen kom hjem fra hundelufting en gang og lurte på om han fremsto som veldig farlig når han var sint. For han hadde skjelt ut en som ikke tok opp etter hunden sin, og det endte med at den andre tok opp bæsjen - med hendene...




Det hadde sannelig hundeeieren godt av, da merket h*n i det minste hvor ekkel hundebæsjen er.

Bokormen er aktiv nå  
Gammel 03-10-06, 21:22   #8
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

He,he, godt at hun plukket opp etter hunden da.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 03-10-06, 21:23   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

Hi hi - godt du rakk en tur innom før du føyk opp for å skjelle ut naboen...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 09:23   #10
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft



Du skulle jo ha benyttet sjansen til å fortelle hvor flink naboen din var.

Silence er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 09:30   #11
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Eksen kom hjem fra hundelufting en gang og lurte på om han fremsto som veldig farlig når han var sint. For han hadde skjelt ut en som ikke tok opp etter hunden sin, og det endte med at den andre tok opp bæsjen - med hendene...

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 09:38   #12
Justme
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Eksen kom hjem fra hundelufting en gang og lurte på om han fremsto som veldig farlig når han var sint. For han hadde skjelt ut en som ikke tok opp etter hunden sin, og det endte med at den andre tok opp bæsjen - med hendene...



Jeg blir så forbanna når man er ute og går og ser de minifjelltoppene på fortauet
Skulle ønske alle var som hun som iallefall gikk inn for å hente noe å plukke opp driten med .

 
Gammel 04-10-06, 09:38   #13
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Eksen kom hjem fra hundelufting en gang og lurte på om han fremsto som veldig farlig når han var sint. For han hadde skjelt ut en som ikke tok opp etter hunden sin, og det endte med at den andre tok opp bæsjen - med hendene...


__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 09:43   #14
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

En arbeidskollega av meg. Samlet bæsjen i en hundepose og kastet den i hodet på synderen.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 05:32   #15
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

Huffda. Tenker mannen fikk høre den kvelden.
Et sted skal man jo gjøre av slik ubrukt aggresjon.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 09:16   #16
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Eksen kom hjem fra hundelufting en gang og lurte på om han fremsto som veldig farlig når han var sint. For han hadde skjelt ut en som ikke tok opp etter hunden sin, og det endte med at den andre tok opp bæsjen - med hendene...


Er han medlem av Hells Angels eller noe sånt?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 18:22   #17
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Eksen kom hjem fra hundelufting en gang og lurte på om han fremsto som veldig farlig når han var sint. For han hadde skjelt ut en som ikke tok opp etter hunden sin, og det endte med at den andre tok opp bæsjen - med hendene...

DETTE skulle jeg gjerne sett!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 21:41   #18
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Eksen kom hjem fra hundelufting en gang og lurte på om han fremsto som veldig farlig når han var sint. For han hadde skjelt ut en som ikke tok opp etter hunden sin, og det endte med at den andre tok opp bæsjen - med hendene...

Herregud! Broren min oplevde forresten at en hundeeier sto og tråkket bæjen utover , når han spurte på om han ikke skulle plukke opp

morgana er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 21:43   #19
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

Åh, så utrolig bra at du ikke rakk å velte ut all eder og galle på den stakkers naboen

Fadese er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 21:43   #20
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no