Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har du tips til en fabelaktig stol?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-13, 12:16   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du tips til en fabelaktig stol?

Jeg skal gi min mann en stol i førtiårsgave. Jeg liker veldig godt Peel fra Stokke, men den var kul for syv år siden, og er kanskje dølt å kjøpe nå?

Har du tips til en stol som vil se bra ut i stuen og som gamlinger kan tenkes å like?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 12:24   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du tips til en fabelaktig stol?

Hva liker han? Jeg hadde nok ikke valgt Peel selv om den er kul. Jeg hadde nok gått for en ørelappstol til å synke ned i.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 12:34   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han liker litt sånn, hm, kule ting. Ikke noe gammelmodig eller traust. Han er ikke typen som leser interiørblader, og han har ikke peiling på hva som er nytt og hipt. Men han liker litt speisa ting.

Gammel 01-09-13, 12:36   #4
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Egget!!

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 12:40   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egget er ikke så god for de over 180 syns jeg?

Gammel 01-09-13, 12:42   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med en av stolene til Aarnio Eero? Ball, f.eks. Vi har pastillen, den er også god å sitte i. Eller Pantons Amoebe?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 12:44   #7
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Jeg synes Egget er fantastisk. Men den er kanskje for dyr? Jeg hørte at jeg måtte ut med ca 60.000, og det har jeg ikke råd til. Jeg tenkte å sette max på 30.000.

Gammel 01-09-13, 12:45   #8
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Takk, Tallulah! Jeg bildegooglet Ball:

Hvor gjør man av beina? Krøller man seg inni ballen, kanskje?

Gammel 01-09-13, 13:02   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes Matador (Conran) er fin og ørelappstolen/Wingback chair (Tom Dixon), men sistnevnte er dyr... Over førti lapper tror jeg...

Matador:

Wingback:

Har dog ikke forsøkt å sitte i de...

Gammel 01-09-13, 15:01   #10
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Egget er ikke så god for de over 180 syns jeg?

Det er godt mulig. Jeg er 168 og elsker den, mannen er 183 og sitter ikke så godt i den. Min kollega som er omtrent like høy som han synes derimot den er veldig god, så jeg tror kanskje det er avhengig av om man har lang rygg eller ei.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 15:38   #11
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Søsteren min har kjøpt seg denne: http://www.hodnebo.no/stol/lenestol/spinnaker

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 15:47   #12
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg synes Egget er fantastisk. Men den er kanskje for dyr? Jeg hørte at jeg måtte ut med ca 60.000, og det har jeg ikke råd til. Jeg tenkte å sette max på 30.000.

Denne siden er kanskje verdt å ta en titt på. Min tante er interiørdesigner, de elsker denne nettbutikken i bransjen hennes (Selv om replica)

Gammel 01-09-13, 15:57   #13
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://www.google.no/imgres?imgurl=h...OSXAnYD6ujM%3A

Gammel 01-09-13, 15:59   #14
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

40 og gamling? Hmmfr.

Fokuserer på det viktige.

Gammel 01-09-13, 16:06   #15
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mariss, her.

Denne siden er kanskje verdt å ta en titt på. Min tante er interiørdesigner, de elsker denne nettbutikken i bransjen hennes (Selv om replica)

Infurn har jo mye negativ omtale på nettet. http://www.dinside.no/880086/nettbut...nge-klager-paa http://www.trustpilot.no/review/www.infurn.com

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 16:06   #16
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker godt Lamino.

Absolutt ikke i samme gate som Peel og Egget, da; i det selskapet vil den muligens falle gjennom som traust og kjedelig. Men jeg synes den er pen, veldig god å sitte i, og så liker jeg at den ikke er ruvende.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 17:38   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Takk, Tallulah! Jeg bildegooglet Ball:

Hvor gjør man av beina? Krøller man seg inni ballen, kanskje?

Enten sitte med dem ut som han på bildet, eller krølle seg inni. Fin lese/hørepåmusikk-stol.

Jeg er ikke så glad i peel, men skulle jeg hatt en norsk designstol ville jeg hatt Gravity balans. Den er fantastisk deilig å sitte i uansett størrelse. Særlig når man tør å vippe den helt bak. Men den krever litt plass.
http://www.mobelgalleriet.com/detalj...od=1047&room=1

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 18:06   #18
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Infurn har jo mye negativ omtale på nettet. http://www.dinside.no/880086/nettbut...nge-klager-paa http://www.trustpilot.no/review/www.infurn.com

Jeg så det jeg også tidligere. Men alle jeg kjenner har faktisk vært innmari fornøyd. Ei på jobb har de kule utestolene, de som har sånn blomster-mønster i ryggen liksom. Så hun fikk jo varene greit tilsendt.

Gammel 01-09-13, 18:08   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den spinnaker-stolen er fin. Peel synes jeg er mindre pen, og ville hvertfall forsikret meg om at den ville falle i smak hos mottakeren før jeg kjøpte den.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 18:11   #20
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

http://www.google.no/imgres?imgurl=h...OSXAnYD6ujM%3A

Den var jo dødskul!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.