Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tips til garderobefronter?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-13, 19:38   #1
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Tips til garderobefronter?

Vi må ta yttergangen i høst, så vi ikke fryser liktær på oss hver gang vi skal inn og ut en vinter til. I den forbindelse skal vi ha skyvedørsgarderobe. Vi har tilgang på både vanlige snekkere, gulvlegger og min særdeles nevenyttige snekrefar som er veldig flink på det lille ekstra.

Vi ønsker oss en skandinavisk stil, og jeg liker ikke så mye av de tradisjonelle garderobefrontene jeg har sett rundt omkring, enten er det for hardt, for fake, for 80-talls eller så blir metallprofilene ikke pene (jeg har nok lett for å tenke at metallprofilene ser litt billige ut).

Har noen forslag? Det haster litt, for garderobemannen har salg til og med i morgen...

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-13, 19:56   #2
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips til garderobefronter?

Ikea har fått flere nye, men mannen mener at den som jeg liker raskt vil bli utdatert, 2000-talls:

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-13, 20:59   #3
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.683
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til garderobefronter?

Jeg liker den helt enkle hvite Ballstad på ikea. Den er helt nøytral, fin hvitfarge. Kan alltids male over senere, så forsvinner den.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no