Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

[FB] Å ha venner i grupper/lister

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-13, 07:55   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.405
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[FB] Å ha venner i grupper/lister

Jeg har engelsk på FB så jeg er ikke sikker på hva det heter på norsk.

Jeg har delt inn mine venner i diverse grupper/lister. F.eks. nære venner, fjerne venner, familie, venner fra USA, jobb osv osv.

Tidligere var det enklere å administrere disse listene, nå ser jeg gruppene/listene, men jeg tror ikke at jeg ser hvilken de er med i.

Hvordan gjør dere dette? Går jeg inn på feil sted?

Dette er kjekt å bruke om man kun vil at noen spesielle skal se meldingen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 08:22   #2
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [FB] Å ha venner i grupper/lister

Hmm.. Jeg tror du bare kan gjøre det om du går inn på hele vennelisten og så holder musepekeren over "venner" knappen. Da får du opp hvilke lister du har og hvilken listen den vennen tilhører.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 08:43   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.405
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [FB] Å ha venner i grupper/lister

Om jeg da tar "Add to another list" så ser jeg mine egenskapte lister. Før kunne man gå inn på listene og se hvilke som inngikk. I tillegg vet jeg ikke hvordan jeg fjerner en liste.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 09:00   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.481
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [FB] Å ha venner i grupper/lister

Du må gjøre som Mex sier, og så markerer du en annen liste for vennen din. Ganske tungvint, jeg er enig i det.

Alt var bedre før, også Facebook.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 09:07   #5
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [FB] Å ha venner i grupper/lister

En annen enklere måte er å klikke på vennelistene som kommer opp på venstre side. Ofte kommer forhåndsdefinerte lister fra FB øverst, men du kan endre på rekkefølgen selv. Klikk på gruppen så kommer statusoppdateringene fra alle i listen på veggen, og øverst i høyre hjørne kommer alle som er i den gruppen. Der er det også en kurtigknapp til redigering av vennelista.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 10:30   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.405
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [FB] Å ha venner i grupper/lister

Takk LaBanga!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no