|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Beste grønnsaksbutikk i OsloStudier (n=1) har vist at når vi har masse gode, ferske grønnsaker i hus, så spiser vi mer grønnsaker. Doh. Så nå vil jeg teste litt i noen uker, med å kjøpe masse deilige grønnsaker og se om det kan vedvare. Hvor har de best grønnsaker i byen? Rema har helt grei kvalitet de altså, men det er ikke akkurat spennende utvalg. Jeg ønsker meg lilla blomkål, økologiske grønnsaker, helt ferske norske rotgrønnsaker og denslags. Pris er underordnet, nå går jeg for utvalg og kvalitet. Hvor går jeg?
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste grønnsaksbutikk i OsloDu kan teste Mega Bekkestua hvis du først er ute på tur. Butikkens frukt & grønt har vunnet flere kåringer i bransjebladene Daglivarehandelen og FK. Butikken er nyoppusset og fresh. Det er ofte smaksprøver og det er godt utvalg økologisk.
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Beste grønnsaksbutikk i OsloHallo? Det ligger jo en fantastisk på Vinderen? Og den lille bua på Slemdal er også veldig bra, selv om den er knøttliten?
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Beste grønnsaksbutikk i Oslo
Å, hvor er Grøntbua?
![]() |
#7 |
Trøtt
|
![]() Sv: Beste grønnsaksbutikk i OsloÅ, da MÅ du ta med familien din dit på lørdag, kokos! (eller, lørdag er du vel bissi... neste lørdag
![]() |
#9 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Beste grønnsaksbutikk i OsloPalmen, da.
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
Takk for tips! Det er jo perfekt.
![]() |
#12 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Lurer på om vi mener den samme. Jeg synes det beste utvalget akkurat nå er definitivt butikken der REMA var tidligere, rett ved Posthuset. Enormt utvalg og alltid ferskt.
![]() |
#13 |
Trøtt
|
![]() Re: Beste grønnsaksbutikk i OsloÅkkei, litt treg men også kjapp: to store poser digg fra sjappa på Vinderen er innkjøpt! Noe sier meg at det blit thaisuppe med masse grønnsaker til middag i morgen.
![]() |
#19 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Beste grønnsaksbutikk i OsloÅh, jeg jobber like ved Grønland
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Re: Beste grønnsaksbutikk i Oslo
Nei, på torget, mot brua. Vet du postkontoret som ligger ved siden av t-banen? Rett ved siden av der. Jeg syns det er veldig kult at de greide å presse ut Rema 1000.
![]() |
|
|