Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Denver nettbrett, hva er din vurdering?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-13, 15:00   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denver nettbrett, hva er din vurdering?

http://www.jula.no/hjem-og-husholdni...er/nettebrett/
Jeg visste ikke at Jula solgte nettbrett (nettebrett!! )

Jeg kan ingenting om nettbrett. Jeg har ikke smarttelefon heller. Siden sønnen min begynte å ta buss til skolen, har han spurt etter noe å spille på i bussen. Clash Of Clans er høyt ønsket. Jeg har googlet spillet, og det er et Iphone eller Ipad spill. Men kan det brukes på andre tablets enn ipad?

Den billigste varianten av Denver nettbrett til 399,- kan det brukes til noe enklere spill? Er det en grei tablet å begynne med for barn som ikke spiller mer enn Angry Birds - type spill?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 15:03   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denver nettbrett, hva er din vurdering?

Min erfaring er at billige nettbrett har får dårlig følsomhet slik at det er ubrukelig, omtrent. (når man skal styre "på brettet" så er det jo viktig at det reagerer når du trykker og ikke et sekund etter) - Jeg har bare prøvd billig brett en gang. Jeg kjedet meg veldig i prøveøyeblikket, men ble mer agressiv enn underholdt av det brettet. (men det var ikke Denver)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 15:25   #3
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Denver nettbrett, hva er din vurdering?

Risikoen er til stede for at det blir ødelagt eller stjålet, hvis jeg kjøper noe dyrt.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 15:43   #4
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Denver nettbrett, hva er din vurdering?

Hva mer Archos? http://cdon.no/elektronikk/archos_80...droid-17377573

Og er det noen som kan svare om Clash of Clans så hadde jeg blitt glad. Har lest om det, men finner bare at det er Ipad-spill.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 17:00   #5
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denver nettbrett, hva er din vurdering?

Jeg tror det bare er et IPad-spill, og da er det ikke noe annet som gjelder.
Vi har både IPad og Samsung nettbrett, og det er noen spill som bare går til IPad/IPhone.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 17:14   #6
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denver nettbrett, hva er din vurdering?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.


Og er det noen som kan svare om Clash of Clans så hadde jeg blitt glad. Har lest om det, men finner bare at det er Ipad-spill.

Det finnes bare for iOS i dag, hvilket betyr at det kun kan spilles på iPhone, iPod eller iPad.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no