Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Wen

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-13, 00:25   #1
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Wen

Jeg ser at Vita skal selge Wen og lurer på om noen har prøvd? Det ser egentlig ut som en strukturert versjon av balsamvask. Jeg er jo hårprodukt-junkie og stadig på jakt etter det ultimate produkt. Så, har du prøvd Wen? Hvad tycks?

http://youtu.be/Ltq0Msx92uA

Gammel 07-09-13, 10:23   #2
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wen

Spennende, jeg skal gi det den ultimate test med mitt tykke, uregjerelige, brusete krøllete lange hår!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 19:15   #3
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har prøvd Wen nå. Har krøller og ganske tørt hår. ALDRI før har jeg prøvd ett produkt som var så fullstendig feil for mitt hår! Håret ble enormt tørt og krusete. Har ikke noensinne sett håret mitt i den tilstanden før. Blir ikke å bruke den igjen.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 00:29   #4
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Jeg har prøvd. Mitt hår er av typen tynt/fint/lyst/nordisk, og jeg synes det ble litt lite volum med Wen. Som med de fleste andre sjampoer der ute, med andre ord. Håret blir i hvert fall ikke fortere fett med Wen, men det ser liksom litt flatt ut selv når det er nyvasket. Skal nok bruke opp den flasken jeg har (og det kommer nok til å gå fort, hvis jeg skal følge mengdeangivelsen), og så får jeg se.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 19:49   #5
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Har du prøvd det da, D`Arcy? Jeg er jo urskeptisk, siden det i utgangspunktet har vært et TV-shop-produkt, men er jo spent på å høre kjenner jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:17.