|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ute på tur
|
Clash of Clans - hvordan få flere spill?
|
|
|
#5 |
|
Peppy!
|
Sv: Clash Of clans - hvordan få flere spill?Du kan jo la være å koble den ene mot game center? Slik har vi løst det her. Vi er tre som spiller og kun to apple ID-er. Så guttungen spiller ikke mot game center, og har derfor kun tilgang på iPaden sin. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ute på tur
|
Sv: Clash Of clans - hvordan få flere spill?Hvordan gjør du den innstillingen, Pepper? Minsten trenger ikke å spille mot andre, men jeg finner ikke ut hvordan jeg "velger nytt spill eller eget spill" for han? Minecraft kobler han jo opp mot andre, så jeg ønsker bare å isolere dette spillet?
|
|
|
#7 |
|
Peppy!
|
Sv: Clash Of clans - hvordan få flere spill?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ute på tur
|
Sv: Clash Of clans - hvordan få flere spill?Vi må jo bara være domme.
|
|
|
#11 |
|
Permakulturell
|
Sv: Clash Of clans - hvordan få flere spill?Jeg tar opp igjen denne tråden, jeg. Problemet vårt er at minste har overtatt iPaden til eldste, der CoC lå. Vi har lastet den ned med ny apple-ID, men får eldstes verden likevel. Jeg finner heller ingen innstillinger som kan endre brukeren inne i selve spillet.
|
|
|
#12 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Clash of Clans - hvordan få flere spill?Vi har flere CoC-brukere på samme iTunes-konto. De opprettet bare hver sin Gamesenterbruker. Av og til får de spørsmål om de vil bytte til en av de andres base, men da er det bare å avvise. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Clash of Clans - hvordan få flere spill?Opp med seg...
|
|
|
#14 |
|
...
Sv: Clash of Clans - hvordan få flere spill?Hvis du går på innstillinger på iPaden/tlf eller hva hun skal spille på så kan du gå inn på Gamesenterbruker. Ta bort din og legg til hennes. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ute på tur
|
Sv: Clash of Clans - hvordan få flere spill?Vi fikk aldri til å overføre spillet, så eldstemann måtte til slutt bite i det sure eplet og begynne på nytt på egen bruker. Jeg har da arvet et spill som er kommet til et høyt nivå.
|
|
|
#19 |
|
...
Sv: Clash of Clans - hvordan få flere spill?
Nei, da vet jeg ikke. Hos oss gikk det an å gjøre det slik. (Altså å endre på innstillinger på selve iPaden - ikke inne på Game Center.) |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Clash of Clans - hvordan få flere spill?Jeg skal knytte sammen en iPad og en iPhone så at de har samme bruker. Bruker gamecenter og det står på iPhonen (dit jeg skal ha spillet fra ipaden) at jeg skal få en tilknytningskode på ipaden. Men det får jeg ikke. |
|
|
|
![]() |
|
|