|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ad astra
|
Hva kan man bruke som premie for en quiz i en barnebursdag?Vi arrangerer bursdag til uka. Sammenslåtte trinn, alder fra 9-12, 30 stk. En del allergiproblematikk som gjør at jeg ikke vil bruke godteposer som premie, men siden vi skal ha Quiz, bør det være premier. Lagbasert, så vinnerlaget bør kanskje få litt "bedre" premie?
|
|
|
#2 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan man bruke som premie for en Quiz i en barnebursdag?fotballkort, klistremerker |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hva kan man bruke som premie for en quiz i en barnebursdag?Klistremerker, viskelær og annet dilldall er sikkert populært, det er vel ingen som venter seg de helt store premiene?
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva kan man bruke som premie for en quiz i en barnebursdag?Jeg har blitt premiert på quiz med en stor gullmedalje med sjokolade inni. Eller var sjokolade en av tingene du måtte unngå?
|
|
|
|
#5 |
|
Ad astra
|
Sv: Hva kan man bruke som premie for en quiz i en barnebursdag?Klistremerker - notert. Søstrene Grene ja, de har vi her oppe også.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan man bruke som premie for en quiz i en barnebursdag?Ark har mye skoleutstyr til halv pris nå, mange tøffe blyanter. Nille har sikkert også noe.
|
![]() |
|
|