Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lekne barnetapeter

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-13, 21:37   #1
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Lekne barnetapeter

Har vært på farten i dag på jakt etter kul tapet til barnerom, men jeg tror det må finnes en butikk jeg ikke vet om for sånt fant jeg lite av på maxbo gitt.
Har ikke lyst på rosa eller blå kjønnstredd temateit tapet, men heller mer lekent med ugler og biler og trær og hus og hva det nå finnes der ute.

Og er det noe man kan kjøpe på ebay? Eller lignende nettsteder?

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-13, 21:38   #2
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lekne barnetapeter

Ferm Living.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-13, 21:41   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lekne barnetapeter

Denne liker jeg. Ikke full av farger, men fin å dikte fortellinger til.

http://www.fermliving.com/webshop/sh...wallpaper.aspx

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-13, 21:43   #4
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lekne barnetapeter

Denne elsker jeg.

http://www.fermliving.com/webshop/sh...wallpaper.aspx

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-13, 21:45   #5
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lekne barnetapeter

Her er uglene dine

http://www.fermliving.com/webshop/sh...wallpaper.aspx

Åh, denne!

http://www.fermliving.com/webshop/sh...wallpaper.aspx

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-13, 22:04   #6
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lekne barnetapeter

Åh.
Takk!
Jeg har vurdert i ren nød å støvsuge ebay for wallstickers av alle slag, men det er tapet jeg vil ha.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-13, 22:11   #7
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lekne barnetapeter

Jeg skal gå å legge meg for jeg leste Lekne barnehagetanter.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-13, 22:20   #8
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lekne barnetapeter

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg skal gå å legge meg for jeg leste Lekne barnehagetanter.

Hehe ja, herregud, de er alt for lekne de tantene! Hehe.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-13, 22:22   #9
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lekne barnetapeter

Jeg liker www.majvillaen.se

Selv skal vi ha denne på jenterommet.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-13, 22:27   #10
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lekne barnetapeter

Ja, får man sånt også på ebay?

Men jeg må kikke videre. Vi ha klare, sterke farger. Mye limegrønt er også helt greit. Kunne tenkt meg noe som er litt som denne.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg $T2eC16J,!ykE9s7twCSeBRnM646Shg~~60_12.JPG (120,7 KB, 38 visninger)
__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-13, 00:19   #11
mamma-mia
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 2
mamma-mia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Lekne barnetapeter

Tips! Sjekk denne wall sticker
http://www.morslilleskatt.no/interio...er-stor-detail

mamma-mia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-13, 00:41   #12
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lekne barnetapeter

Ska du ha på én eller flere vegger? Jeg blir litt gal på barnetapet med liten mønsterrapport da jeg synes det fort kan bli litt masete, men jeg vurderte å bruke det på én vegg og heller ha de andre i en litt roligere farge. Endte foreløpig opp med kun wallstickers siden jeg syntes det ble for vanskelig å bestemme seg, men vurderer hele tiden ugle- eller fugletapeter a la:

fra tapet-butikken.dk


fra tapetvaljaren.se

..eller favoritten (som jeg synes kanskje er litt for voksen) Squirrel & Dove fra Sanderson

Men denne er ikke fin om du skal tapetsere en stor vegg.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-13, 08:30   #13
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lekne barnetapeter

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.


fra [url="http://www.tapetvaljaren.se/tapet/15372-lilleby"]tapetvaljaren.

Denne synes jeg er veldig fin, finnes i flere farger. jeg synes den med rødlige bær er finest. Har nylig sett den på en vegg, de andre vegne var lyse, det var kjempefint!

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-13, 10:04   #14
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lekne barnetapeter

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Denne likte jeg kjempegodt, og noterer den bak øret til den ene av tvillingene skal overta vårt soverom om ikke lenge.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-13, 10:38   #15
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lekne barnetapeter

Du får nå kjøpt den hos lekmer.no
Jeg har fått vår, men ikke fått den opp på veggen enda, får se om jeg rekker det i helgen

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no