Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke sko til kjolen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-13, 22:51   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke sko til kjolen?

Jeg skal i litt finere middagsselskap på lørdag og har lyst til å bruke denne kjolen:

Nå har jeg trålet butikker opp og ned i mente, men finner ingen sko.
Det er jo en helt håpløs farge å finne sko til. Jeg vil ikke ha glittersko og ikke pinnhøye heler.

Hvilke farger kan jeg ha til? Kjolen er grå blå, paljettene rundt halsen er i litt shiny koks m/blåshimmer m/koks fargede perler. Sorte sko føler jeg blir veldig hardt.

Sist redigert av Fløyel : 10-09-13 kl 23:04.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-13, 22:56   #2
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sko til kjolen?

Sølvsandaler?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-13, 22:56   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan noe slikt gå? De er semsket, men på en fin-semsket måte:
Eller blir det for platt?

Gammel 10-09-13, 22:57   #4
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Sølvsandaler?

Jeg trives ikke så godt i åpne sko så sent på året. Så jeg vil helst ha lukkede sko.

Gammel 10-09-13, 23:04   #5
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Kan disse fungere?

Hvor fort kan Brandos levere - noen med erfaring?

Gammel 10-09-13, 23:05   #6
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nude.

Gammel 10-09-13, 23:08   #7
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg har god erfaring med rask levering fra Brandos.
Lekker kjole!
Jeg ville valgt de første skoene du viser, enkle og pene.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-13, 23:09   #8
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde gått for nude eller sølv, tror den fargen kan være vanskelig å matche via nettbutikk. Lekker kjole!

Gammel 10-09-13, 23:11   #9
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Nude.

Gammel 10-09-13, 23:12   #10
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Jeg har disse sølvskoene, med de er mer "på-byn-i-helsvart-antrekk" sko evt. nyttårsfest sko..

Gammel 10-09-13, 23:12   #11
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Lekker kjole!
Jeg ville valgt de første skoene du viser, enkle og pene.

Enig

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-09-13, 23:52   #12
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Problemet med de øverste er at jeg ikke finner de noe sted i Norge og jeg har ikke tid til å vente lenger enn til lørdag kl 15..

Nude - njee, jeg vet ikke.

Men hva tror dere om rosa? Disse har Zalando inne, så de bør kanskje rekke frem i tide?
Og det ser ut til å være en overkommelig hel å gå på i mange timer. Festen begynner kl 15 og varer til kl 02,
vi skal selvfølgelig sitte i mange timer, men ok å ha en rygg som fungerer søndag også.

Gammel 11-09-13, 00:23   #13
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes du kan bruke de sølvdkoene du har. Eller kjøpe de rosa sommar kjempefine.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 09:21   #14
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

De rosa var knallfine, og de passer da til kjolen!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 09:23   #15
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De rosa var utrolig lekre, gir et touch av fortsatt sommer, og passer til mye annet også, skulle jeg tro. Go for it!

Gammel 11-09-13, 09:51   #16
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg ser du ikke vil ha på glittersko, men jeg ville absolutt gått for de du allerede har til den kjolen.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 09:56   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Jeg ser du ikke vil ha på glittersko, men jeg ville absolutt gått for de du allerede har til den kjolen.

Jeg også. :matchegal:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 10:09   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns de rosa med sølvtupp var veldig fine. Jeg kjenner jeg er litt over nude (jeg har aldri vært vilt begeistret heller, det skal sies).

Men de rosa både matcher, og bryter litt. Jeg syns det er fint når man har sko i en annen farge enn resten av antrekket.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 10:23   #19
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror det kan være fint med blå sko også.

Gammel 11-09-13, 10:36   #20
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De rosa!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.