|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Nissan LeafJeg pendler fra Akershus til Oslo, passerer bom en gang pr dag og betaler 400,- i parkering hver måned. Med elbil slipper jeg bomavgift og parkeringsavgift, ergo sparer jeg litt på det.
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Nissan LeafJeg har Leaf og pendler 64 km tur retur hver dag. Funker kjempebra.
|
|
|
#4 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nissan LeafMe har ein eitt år gammal Leaf. Det er ein veldig god vinterbil. Eg kjører lett opp bakkane på litt dårlig brøyta veg. I minus 10 merker du at batterikapasiteten går kraftig ned - kanskje greier den berre 8-9 mil når det er minus 10-20. Om du kjører to har du jo aldri problem uansett.
|
|
|
#5 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Nissan LeafDet høres jo veldig lovende ut.
|
|
|
#7 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Nissan LeafVi elsker leafen vår, men har ikke hatt den igjennom en vinter enda. vi er spente.
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Nissan LeafKan man forvente å kjøre 10 mil med en Leaf når det er kaldt ute om vinteren? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nissan LeafVi er veldig glad i vår leaf. Sist redigert av carmenzita : 23-10-13 kl 23:05. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Nissan Leaf
Vi fikk vår Leaf i går, så all verdens erfaring er det ikke ennå, men selgeren vår påsto at han fikk ca 14 mil på sommeren og 9-10 på vinteren så jeg vil tro at du er helt i grenseland. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nissan LeafJeg pendler ca 9 mil hver dag med min Leaf. Har hatt den i snart 2 år. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Nissan LeafOkai... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Nissan Leafhttp://www.vg.no/bil-og-motor/artikk...artid=10140778 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Travelt opptatt
|
Jeg syns det er mye grundigere og bedre tester hos elbilforeningen: http://www.elbil.no/
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nissan LeafTemperaturene var heller ikke spesielt lave under testene. Kunne håpe VG og flere følger opp med en del sammenligningstester ved f.eks. minus 10-12 grader.
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Nissan LeafLeafen går ikke så langt som de sier, i hvert fall ikke når jeg kjører den og det gjorde ikke Thinken heller. Tesla gjør det. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#20 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Nissan LeafLeaf og annen elbil utgår for min del, tur/retur jobb hadde nok funket, men siden langturer også er viktig blir det for usikkert.
|
![]() |
|
|