|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gutter er blitt følsomme og emosjonelle!http://www.aftenbladet.no/familie-og...l#.UjNhHIcaySM |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Gutter er blitt følsomme og emosjonelle!Og beklager hvis overskriften var litt vel tabloid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Gutter er blitt følsomme og emosjonelle!Det var god lesning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gutter er blitt følsomme og emosjonelle!Min 8-åring er også en følsom og kosete gutt.
![]() |
#5 |
By the Sea
|
![]() Sv: Gutter er blitt følsomme og emosjonelle!Veldig gledelig lesning!
![]() |
#6 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Gutter er blitt følsomme og emosjonelle!Undersøkelsen stemmer med mine erfaringer - jeg blir stadig overrasket over hva guttene "mine" på skolen snakker om og ikke minst deler med meg og hverandre. Veldig gledelig utvikling.
![]() |
#8 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gutter er blitt følsomme og emosjonelle!Det er jo gode nyhende
![]() |
#9 |
Epikur
|
![]() Sv: Gutter er blitt følsomme og emosjonelle!Så fint! jeg ser det på min lille gutt også. Han og hans beste venn kysser hverandre på kinnet, klemmer og koser, samtidig som de putler på med biler og klatrer som små apekatter. Spekteret for gutteadferd er blitt mye større.
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Gutter er blitt følsomme og emosjonelle!Sikt gjør meg glad å lese, og jeg kan heldigvis bekrefte at det stemmer for min gutt og han sine kompiser. De viser en utrolig omsorg for hverandre, guttene.
![]() |
#12 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gutter er blitt følsomme og emosjonelle!Vi har en av hver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Gutter er blitt følsomme og emosjonelle!Elste gutten min syntes skikkelig synd på faren sin da han var på besøk i 9 års alderen og fikk beskjed om å være mere mandig og skjule følelsen typ "gutter gråter ikke talen". i stedet for å bli lei seg og føle at det var noe galt med ham selv syntes han det var oppriktig synd for sin far-uff, det må være slitsomt å ha det sånn, glad jeg ikke tror på sånnt tull... (nå er han en 13 åring med dametekke av en annen verden muligens en samenheng der ass9
![]() |
|
|