Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Bytte fra iphone til android?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-13, 22:20   #1
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bytte fra iphone til android?

Jeg synes man betaler mye for iphone i forhold til funksjonalitet. Jeg vurderer å teste en av samsungene neste gang. Jeg synes de ser besnærende ut (tenker toppmodell ja. ). Kan man bli fornøyd med det eller vil man savne iphone?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 22:32   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Du vil savne iPhone.
Bill.mrk. Skjønner ikke bæra av de ulogiske, digre, androidetelefonene folk drasser rundt på

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 22:36   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Jeg har en Samsung 4S (er kanskje ikke toppmodell), men jeg er utrolig fornøyd med den! Har aldri hatt Iphone og det har vel strengt tatt ikke vært ett savn.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 22:51   #4
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Har ikke iPhone men Samsung Galaxy SIII og er utrolig fornøyd.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 22:54   #5
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Jeg gikk fra Samsung til iPhone og angret som en hund. Men det kommer vel an på hva man er vant til. Jeg kommer aldri til å kjøpe iPhone igjen i alle fall.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 22:55   #6
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Har S4 Active og er strålende fornøyd. Har prøvd iPhone og liker den ikke. Tungvind system sammenlignet med Android. For ikke å snakke om liten skjerm.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 22:58   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Skjermen på Samsung galaxy s4 er helt fantastisk! Tidligere hadde jeg S2 og jeg merker en vesentlig forskjell på de to.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 23:04   #8
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Jeg kan ikke begripe at folk vil ha Iphone engang. Samsung

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 23:08   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Jeg synes egentlig skjermen på iphone er helt passe, de største samsungene er jo flåter. Men det er noen ting som irriterer meg med iphone. Kameraet er alltid mange hakk dårligere enn mannens fon. Menyene er utrolig rigide. Elendig kalenderfunksjon.

Det var vel omtrent det. Jeg er fornøyd med iphone, men jeg synes som sagt den er dyr i forhold til ytelse.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 23:15   #10
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Den største Samsungen er Note, og den synes jeg er alt for stor som mobil. Men, S4 er superduper.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 23:18   #11
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Jeg vurderer det samme. Det gjør nesten vondt i hjertet.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 23:21   #12
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Jeg gikk fra iphone til android for to år siden ,og har ikke byttet tilbake.

Har htc one, hadde sikkert gått for samsung hvis jeg kunne.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 23:23   #13
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Jeg hadde nettopp samme tråd liggende ute. Gikk etter mange år fra iphone til Samsung S4 aktive, kjempe fornøyd. Trodde aldri i livet jeg noen gang kom til å bytte fra iphone og trodde alt annet var vanskelig og komplisert. Der tok jeg feil.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 23:24   #14
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Hvis kameraet er det som irriterer mest så kanskje siste Lumiaen er noe når den kommer?

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 23:32   #15
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Kameraet på htc One er helt fantastisk! Tar gode bilder i mørket, kan ta panoramabilder, og tar man mange like bilder rett etter hverandre, så tilbyr kameraet seg å finne det beste for deg og slette de andre. Det har sikkert flere bildefunksjoner også, som jeg ikke har utforsket enda

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 00:57   #16
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Jeg har hatt Android telefon i mange år... Har en Galaxy S3 også begynte jeg å bruke en Iphone 4 (ikke S) for å teste litt i vår.

Jeg liker funksjonaliteten på Iphone... Størrelsen er genial til vanlig telefonbruk. Bra batterilevetid.

Motsatt vei liker jeg skjermstørrelsen og kameraet på Samsungen og hater batterilevetida..

Kunne jeg fått en iphone med litt større skjerm så ville jeg utvilsomt skifta...

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 09:27   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Min bror er Applefrelst og nekter å bruke noe som helst annet, men han har måttet krype til korset og innrømme en ting, og det er at kameraet på min S3 er fantastisk mye bedre enn kameraet på noen av de iPhonene han har hatt (han har 5 nå). Jeg tar ofte bedre bilder med den enn med speilrefleksen!
Jeg har aldri hatt iPhpne, men prøvd den ut mange ganger, og jeg synes Samsungen er mye bedre, men det er vel en personlig smakssak. Hadde jeg blitt tvunget til å ha en iPhone, hadde jeg ikke villet ha noe annet enn 5 eller nyere, i hvert fall. Jeg takler ikke de små mursteinene med ørliten skjerm, ikke når man er vant til Samsung Galaxy med den nydelige store, klare skjermen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 09:46   #18
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Elsker min Samsung 4s . Jeg ville ikke hatt iPhone om jeg så hadde fått en gratis.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 10:03   #19
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Jeg har vekslet mellom iPhone og Android-telefon flere ganger, og jeg foretrekker helt klart Android. Det gir mer funksjonalitet uansett hvilken telefon du velger. Jeg har hatt noen Samsunger, men jeg liker ikke det Samsung legger "oppå" Android, så de utgår for min del. Nå har jeg min andre LG, og jeg elsker LG!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 10:11   #20
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Mannen hadde iPhone og byttet til Samsung, han synes det var mye bedre. Nå har jobben hans standarisert på iphone, og han måtte bytte tilbake. han er mildt sagt misfornøyd.

Jeg er alt for knyttet til iPhone, så jeg klamrer meg fast uansett. Tror dette rett og slett er smak og behag, du må selv finne ut hva du liker best.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no