Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor mye koster det å rette opp bulk og lakkskader, mon tro?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-13, 16:05   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Tommel ned

Hvor mye koster det å rette opp bulk og lakkskader, mon tro?

Veldig usikker på om jeg egentlig vil vite svaret, men fasiten får jeg vel enten jeg vil eller ikke, så det er vel like greit å forberede seg.

Jeg har bulket og skrapt opp forskjerm og støtfanger på bilen. Søylen (det var i et parkeringshus, ja ) traff foran forhjulet, og både forskjerm og støtfanger på siden ble skadet. Det ble en stor bulk, store ripeskader over hele området og minst et større felt uten lakk.

Bilen er en Ford Mondeo, under et år gammel. Det kom ingen skrapelyd, mer som papir som krølles? Det tok ihvertfall litt tid før jeg reagerte på at noe var galt, og fikk stoppet bilen. Jeg hadde trodd det ville blitt en skikkelig høy skrikende lyd av metall som blir ødelagt, men nei.

Som om ikke denne dagen var dårlig nok fra før, liksom

Timar er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:30.