|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Gal kattedame
|
Hjelp meg å velge reisemål!Vi skal på kjærestetur i år igjen
|
|
|
#3 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å velge reisemål!Ser du har valgt tur. Jeg synes det er litt vesentlig å vite når på året man skal dra og hadde aldeles ikke giddet å dra til Sardinia eller MAlaga på vinteren..
|
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å velge reisemål!Vi var i Gdansk i starten av september i fjor. Mye god og billig mat og drikke. Vi bodde på flott rom på Hilton som ligger i enden på havnepromenaden. Sas hotellet ligger litt mere midt i gågatesentrum, mens Hilton ligger i enden av gågatesentrum. På shopping bør du dra til et litt større kjøpesenter som ligger litt nærmere flyplassen så vidt jeg fikk med meg. Vi var bare på et lite i Gdansk og det var elendig. Vi tok båt fra brygga i Gdansk (piratskipet) til Westerplatte som er steder andre verdenskrig startet. Der er det flott turområde og gå turer og mye minnesmerker, bunkerser og noe steinpark greier med søyler å se på. Men fint område å gå tur, før en tar båt tilbake igjen. |
|
|
|
![]() |
|
|