Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Erfaringer med Gaia&Co.?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-07, 21:13   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Erfaringer med Gaia&Co.?

Jeg har nylig bestilt meg ny stelleveske og lurer på om noen har noen erfaringer med den. Jeg kjøpte en Fleurville som jeg likte godt (men designet/fargen passet ikke på vognen) og har vært så i tvil om jeg skulle spandere på meg tilsvarende i ensfarget sort. ... men nærmere $150 synes jeg er litt i overkant for en stelleveske.

Den fra Gaia kom på 525,- norske kroner (+ ev. moms i Norge om den blir stoppet) og det synes jeg er mer akseptabelt.

Denne venter jeg altså på:




... og dette er den jeg hadde aller mest lyst på, men synes er litt for dyr (blir vel ca 925 n.kr + moms).

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 00:06   #2
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaringer med Gaia&Co.?

*dytter*

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 00:02   #3
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaringer med Gaia&Co.?

Den kom i dag og jeg er fornøyd! Selv om det hadde vært kjekt med glidelås øverst.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no