|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Hva gjør jeg med gulvuret?Vi har fått dumpende et gammelt gulvur fra en grandtante. Det har stoppet i flyttingen, men funket visst frem til da (og siden jeg vet hva dere som kjenner meg tenker nå: JA - JEG HAR TRUKKET DET OPP!!).
![]() |
#2 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør jeg med gulvuret?Kanskje du kan finne ut av det HER
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson Mamma til poden 05 og prinsessen 11. Sist redigert av *HH* : 06-05-07 kl 22:24. Årsak: Endret link |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør jeg med gulvuret?Bare hyggelig. Blir spennende å se hva de kan finne ut av for deg da
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva gjør jeg med gulvuret?Vet ingenting om gulvur, men jeg må bare få flire litt av denne:
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva gjør jeg med gulvuret?Jammen Polyanna, det er jo nydelig! Hvorfor i all verden vil du bli kvitt det da?
![]() |
|
|