|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Erfaringer med loftssenger - alder?Vi skal pusse opp rommet til tiåringen som trenger mer plass til vennebesøk. Jeg trodde aldri jeg skulle tillate det men tv skal definitivt ut av stua og inn på rommet hennes.
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Erfaringer med loftssenger - alder?En ting det er greit å vite om loftsenger, er at de er rene marerittene å re opp og skifte sengetøy på. Utover det syns Frøkna det var veldig hyggelig å sove der, til hun altså ble lei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Erfaringer med loftssenger - alder?Vi hadde også Tromsø til mellomste. Han fikk slippe da han var 11-12, da hadde han mast om vanlig seng et års tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med loftssenger - alder?Kjøpet brukt loftseng til seksåringen, tidligere eier er konfirmant til våren. Så konfirmasjonsalder?
![]() |
#7 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Erfaringer med loftssenger - alder?
Jepp, sånn var det her også. Fikk det i fjor sommer, og nå er den ute
![]() |
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Erfaringer med loftssenger - alder?Min 11-åring har loftseng, men vil ha vanlig seng nå. Vi skal bytte litt rundt på soverommene, så hun får vanlig seng og minste på sju skal ta over loftsenga (og rommet) til eldste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Erfaringer med loftssenger - alder?Betingelsen er at hun skifter sengetøy selv, det er hun fullt innforstått med!
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med loftssenger - alder?Min 12-åring fikk Tromsø loftseng for to år siden og elsker den!
![]() |
#11 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Erfaringer med loftssenger - alder?Vi kjøpte loftsseng til snart 10-åringen i sommer. Hun fikk nytt rom, som er ganske lite og har skrivebord under sengen slik at hun har litt gulvplass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Epikur
|
![]() Sv: Erfaringer med loftssenger - alder?Nettopp skifting av sengetøy og det behovet vi og hun har for å kunne sitte på sengekanten, lese, ligge ved siden av henne når verden er grusom osv som gjorde at vi droppet loftseng.
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Erfaringer med loftssenger - alder?Snuppa har loftsseng. Det er godt mulig at hun går lei, men den er unektelig veldig praktisk når man bor på relativt liten plass. Hun har en sofa under senga si, og er svært fornøyd med det.
![]() |
![]() |
#14 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Erfaringer med loftssenger - alder?Jeg skifter sengetøy på loftssengen. Jeg er enig i at det er litt krøkkete, men ikke veldig mye verre enn øverste køye i en køyeseng. Og det går helt fint an å sitte der oppe for å lese høyt. Jeg har ikke prøvde å sove der oppe. Det tror jeg ikke at jeg hadde likt. :høydeskrekk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Epikur
|
![]() Sv: Erfaringer med loftssenger - alder?Vi er helt avhengig av å kunne sove i ungenes senger når de torturerer oss og kommer i vår seng. Men det er kanskje ikke aktuelt hjemme hos deg, Lisa.
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Erfaringer med loftssenger - alder?Vi bruker sofaen under til lesing, "sitting på sengekanten" osv.
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Erfaringer med loftssenger - alder?Jenta mi har loftseng med en sovesofa under. Men hun sover mer i sovesofaen enn oppe i sengen. Det som er greit er at hun har plass til overnatting da. Hun er snart 9 år gammel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Erfaringer med loftssenger - alder?Poden var ferdig med loftssenga si da han var 6.
![]() |
#19 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Erfaringer med loftssenger - alder?Det er samme senga som 11-åringen her har sett seg ut, HV. Smart løsning. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|