Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Autocorrect på PC-en

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-13, 18:16   #1
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Autocorrect på PC-en

Jeg har en ny laptop, og merkelig nok driver den og autokorrigerer det jeg skriver. Tror det bare er Internet Explorer den holder på med det, men er ikke helt sikker. Har windows 8, hvis det har noe å si. Jeg har sjekket i "tools" oppe i høyre hjørne, men fant ikke noe der. Hjelp!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 20:33   #2
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Autocorrect på PC-en

Dra inn charms fra høyre, Innstillinger, velg PC-innstillinger,
Generelt, litt langt nede finner du Stavekontroll. Slå av "Korriger feilstavede ord automatisk"

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no