|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
USAs østkyst - tips ønskes!Vi skal kjøre fra området rundt Virginia Beach og til New York i sommer. Er det noen som har tips til fine steder på veien? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: USAs østkyst - tips ønskes!Hvor ligger Virginia Beach, da? Ocean City, MD, var fint. Baltimore har jeg hørt mye bra om. Cape May, NJ er også flott.
|
|
|
#3 |
|
Klar
|
Sv: USAs østkyst - tips ønskes!Ahaaa, på nedsiden av NY, ja. Der har jeg ikke vært. Skulle jeg kjørt den veien, hadde jeg definitivt reist innom Washington DC. Ellers er det veldig fint på Long Island, ihvertfall i sommerhalvåret, men det blir jo forbi NY da. Vi kjørte road trip gjennom bla Conneticut, og der var det utrolig koselig. Kjørte oss litt bort og havnet på små landeveier. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: USAs østkyst - tips ønskes!Baltimore
|
|
|
#5 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: USAs østkyst - tips ønskes!Tusen takk for tips! Ja, det er sør for New York, men Baltimore er absolutt aktuelt. Vi skal besøke endel storbyer på turen, så vi er særlig interessert i små og hyggelige steder, både langs kysten og litt inn i landet. |
|
|
|
![]() |
|
|