Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kan du anbefale en eventuell guidet tur til et kjent, europeisk fjelltopp?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-13, 22:25   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Kan du anbefale en eventuell guidet tur til et kjent, europeisk fjelltopp?

Det lurer jeg på.

Jeg skulle hatt en fjelltopp som turmål, gjerne sånn passe kjent og småspektakuær, og høvelig i nærheten av byer og flypasser og sånt, og som er en tøff tur, men samtidig overkommelig uten at man er dreven klatrer og har vært på K2.

Zugspitze kunne kanskje passe beskrivelsen? Sånn bortsett fra at det også går kabelbane til toppen.

Jeg har altså ikke snøring, og holder på å google meg alldeles forvirret.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 00:05   #2
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du anbefale en eventuell guidet tur til et kjent, europeisk fjelltopp?

Jeg synes en tur til Eyafjellajökull på Island måtte være noe! Det er riktignok ikke spesielt utfordrende fysisk alene, men man kan legge til flere topper og gå i mange dager. Hekla anbefales visstnok ikke for tida, da den er langt på overtid og kan gå i lufta når som helst.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 00:07   #3
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Det var jo faktisk en riktig glimrende ide, Heilo! Takk!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 00:12   #4
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Jeg er enda i ekstase over turen min dit.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.