|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva er greia med Desigual?Kan noen fortelle meg hva som er greia med Desigual? Og hvorfor det har blitt så populært? Eller er det ikke så populært? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Hva er greia med Desigual?Det er jo en egen stil. Jeg liker det ikke i det hele tatt, og det er ikke min greie. Så alle her inne liker det ikke, men jeg kan gjerne se at hvis man først liker den stilen, liker man mange av plaggene. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva er greia med Desigual?Det er vel som alt annet? Noen liker BikBok, HM, Vero Moda, Cream, Calvin Klein- hver sin smak, ulik stil.
|
|
|
#4 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er greia med Desigual?Som sagt over, en egen stil.
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva er greia med Desigual?Greia og greia. Enten liker man Desigualstilen eller så liker man den ikke? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva er greia med Desigual?Greia? For et rart spørsmål. Der er et merke og en kjede på linje med alt annet. Noen liker det ikke, noen liker det. Ikke ulikt alt annet det og... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva er greia med Desigual?Det fins ingenting som "alle her inne" liker, det er jeg temmelig sikker på. Når det gjelder Desigual så er jo det et merke som har sin tilhengerskare, men jeg syns ikke jeg ser de klærne på så veldig mange egentlig. Jeg har aldri hatt Desigualklær, de er altfor busy og har altfor mye mønster og bokstaver for meg. Men jeg skjønner godt at de er populære og har et marked blant de som liker den stilen, merket skiller seg jo ut og har sin egenart. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: Hva er greia med Desigual?Jeg liker noen av de enklere Desigual-plaggene uten altfor mye mønster, og har to kjoler og et skjørt. Grunnen til at jeg liker klærne, er at jeg synes fargene er fine og at snittet kler meg.
|
|
|
|
#9 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hva er greia med Desigual?En del av klærne ser veldig forseggjorte ut, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva er greia med Desigual?Når det er sagt; Jeg synes veldig mange er kjempefine i Desigual. Kanskje derfor jeg har prøvd hang på gang å finne meg noe selv. Men det funker altså ikke på meg
|
|
|
#11 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva er greia med Desigual?Jeg personlig synes ikke Desigual er så fantastisk, men har sett enkelte som er fine i noen plagg derfra. Liker det likevel bedre enn andre FP-merker som f.eks Odd Molly. Egentlig er jeg veldig utypisk FP-i klesveien, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Epikur
|
Sv: Hva er greia med Desigual?Jeg har et skjørt. Det er ganske travelt, men funker med bare svart tilbehør. God kvalitet og god passform.
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva er greia med Desigual?Det kjipeste med Desigual er forresten størrelsene. Jeg tar ikke på meg et plagg i størrelse 48 selv om det egentlig er 42. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er greia med Desigual?Ikke min greie... noen ok klær der innimellom |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Hva er greia med Desigual?Eg synest det blir altfor mykje for meg, så eg er heller ikkje "alle". Men eg sikkert ikkje så veldig FP i klesstilen heller, ettersom eg har skjønt av diverse motetrådar.
|
|
|
|
#16 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er greia med Desigual?Jeg tror Desigual har endret litt stil de siste årene, eller kanskje rendyrket den litt mer intensmønstrede retningen. Jeg har et skjørt, en kåpe og en veske som er sikkert 8-10 år gammelt, uten at jeg hadde noe forhold til merket, som er enkle og diskrete. De siste årene har jeg ikke funnet noe, men sett mye fint på andre - men det er nok viktig å balansere med ensfarget.
|
|
|
#17 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva er greia med Desigual?Jeg tror forresten uansett ikke på at det fins noen ensartet FP-klesstil, uansett om det kan virke sånn. Det er enkelte plagg og enkelte merker som har vært mye omtalt, men om det så er tredve FP-ere som kjøper samme jakke (hvilket jeg ikke tror skjer særlig ofte), så er det fortsatt en bitteliten del av forumet. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hva er greia med Desigual?Hva greia er? Det er et klesmerke. That's it! Noen liker det, noen liker det ikke.
|
|
|
#19 |
|
Leser
|
Sv: Hva er greia med Desigual?Tror heller ikke at det finnes en "standard FP-er", hverken i klesstil, mat eller barneoppdragelse.
|
|
|
#20 |
|
Borte
|
Sv: Hva er greia med Desigual?Tror du skal lete lenge etter et klesmerke alle på FP liker.
|
![]() |
|
|