|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Tankefull
|
Haster: Feil fødselsdato barn - reiseVi reiser med Ving til kreta i morgen tiiiiiidlig. Når jeg skulle skrive ut billettene nå ser jeg at Lillebror er registert med riktig dato, men samme årstall som broren.
|
|
|
#4 |
|
Ute på tur
|
Sv: Haster: Feil fødselsdato barn-reiseJeg tror ikke dette vil bli sjekket i det hele tatt. Han er såpass gammel at dette har ingenting å si ifht pris. Kanskje han ikke får være med i miniland.... Men det fikser du sikkert om dette er en ving resort. God tur!
|
|
|
#5 |
|
Tankefull
|
Sv: Haster: Feil fødselsdato barn-reiseTenkte mest i forhold til fly jeg.
|
|
|
#6 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster: Feil fødselsdato barn-reiseIft flybilletter er det viktig at navnet er likt som i passet. Ift pris, er det som oftest billigere for barn under 12 aar aa fly, men jeg vet ikke om dette gjelder charter. Jeg tror ikke at du faar noen som helst problemer. God tur |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tankefull
|
Sv: Haster: Feil fødselsdato barn-reiseHan er registert som 9 år istedenfor 5 år.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster: Feil fødselsdato barn - reiseTenker det går greit her i Norge, men jeg ville vært mer bekymret i forhold til toll i utlandet
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Haster: Feil fødselsdato barn - reiseEv passkontroll der dere lander ser neppe på flybilletten uten bare på passet. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster: Feil fødselsdato barn - reiseEtter nærmere omtanke så står det vel ikke fødselsdato på boarding kortet, for det er det vi har levert sammen passet i tollkontrollen.
|
|
|
#11 |
|
Tankefull
|
Sv: Haster: Feil fødselsdato barn - reiseEtter mye googling virker det som navn er viktig i forhold til fly. Fødseldato i forhold til pris ol. Men også i forhold til sikkerhet kanskje? Hvis noe skulle skje?
|
|
|
#13 |
|
Pauset
|
Sv: Haster: Feil fødselsdato barn - reiseSå lenge begge er såpass store at de sitter i samme sete, så kan det umulig spille noen rolle mener jeg. Jeg hadde latt som om jeg ikke hadde sett det tror jeg. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster: Feil fødselsdato barn - reiseJeg tror ikke du trenger å bekymre deg. 9 år er innenfor det meste når det gjelder prisforskjeller barn/ungdom.
|
|
|
|
#17 |
|
Tankefull
|
Sv: Haster: Feil fødselsdato barn - reiseIngen merket noe. Mailet Ving , og feilen er nå rettet. Har ny bilett til hjemtur. Takk før svar alle!
|
![]() |
|
|