|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Hva synes dere om SIKT 2013?Det er ikke så lenge siden vi hadde en diskusjon som gikk på Mette Marit og det at hun (mest sannsynlig) ble "brukt som reklameplakat", det vil si at hun gikk med klær som var sponset fra kjente designere.
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva synes dere om SIKT 2013?Jeg vet ikke om jeg skjønner hva du mener nå? Det er da helt vanlig at sponsorer får noen plasser på det arrangementet de er med på å sponse? Jeg klarer ikke se det som umoralsk i det hele tatt, kanskje med mindre det er en hemmelighet at konferansen er sponset. Hvis det er tydeligjort at konferansen er sponset av slik og slik bedrift, så vil jeg anse det for ganske opplagt at det sitter en eller flere representanter for sponsorene i salen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Hva synes dere om SIKT 2013?
Dette er jo en konferanse for ledere og lederemner, som da får være i et ekslusivt selskap. Ett av nøkkelordene er at dette er ikke åpent, man må være invitert. Jeg tenker at dette er nøyaktig det samme som Odd Fellow eller andre lukkete selskaper, hvor utvalgskriteriene er skjult for andre enn innvidde. For meg er det åpenbart at det er problematisk at kongehuset danner en klubb av denne typen. Hadde dette vært en åpen konferanse at man kunne ha betalt en deltakeravgift, kjørt først-til-mølla prinsippet at det var folk i spesielle stillinger som ble innvitert så hadde jeg ikke opplevd det som rart at det var folk fra sponsorene med. (for de spesielt interessert kan man titte på adressa sin leder om dette)
![]() |
#4 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva synes dere om SIKT 2013?Mannen min var der. Innleid av Sparebank1.
![]() |
|
|