|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
Vinterutleie av hytter på østlandet som er tilgjengelig uten skiEr det noen som vet om (hele) hytter man kan leie i østlandsområdet på vinterstid som er lett tilgjengelig også uten ski? Størrelse og strøm og innlagt vann og sånn er ikke så viktig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Vinterutleie av hytter på østlandet som er tilgjengelig uten skiAlle de store skianleggene har hytteutleie med god adkomst til hytten.
|
|
|
|
#5 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Vinterutleie av hytter på østlandet som er tilgjengelig uten skiNei vi tenkte ikke skianlegg eller andre større ansamlinger av hytter. Mer hytte i skogen/ved sjøen - jeg har funnet flere som leier ut sommerstid, men alle har vinterstengt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Vinterutleie av hytter på østlandet som er tilgjengelig uten skiSjekk også ut finn.no, her ligger det veldig mye forskjellig.
|
|
|
|
#9 |
|
can-jur
|
Sv: Vinterutleie av hytter på østlandet som er tilgjengelig uten skiTenkte du privathytte eller utleiehytte?
|
|
|
|
#10 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Vinterutleie av hytter på østlandet som er tilgjengelig uten skiAltså, vi vil jo leie den men om det er noens private som de også leier ut trenger ikke det bety noe. Noen ganger blir privathytter litt for personlige å leie synes jeg, som et par av de jeg så innom på Norgesbooking. |
|
|
|
![]() |
|
|