|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Søte gamlingerDet er en del "søte gamlinger" i ymse kanaler for tiden. (Kilde: youtube.com) "De er jo så glade og takknemlige". ![]() På kino går Optimistene: (Kilde: youtube.com) Og de er jo kjempesøte og sjarmerende og jeg blir også helt varm rundt hjerteroten av å se dem. Nationalteatret viser Young @ Heart - gamlinger som synger og spiller. Ikke veldig bra, men de er jo veldig entusiastiske og søte. http://www.nationaltheatret.no/Natio...b7C_wRvS4R.ips Det er kanskje alderen som tar meg, men jeg reagerer på at voksne folk skal ses på som "søte", bare fordi de er svake til beins, stemmen skjelver og tankene ikke raser av gårde like fort som før. Jeg syns det er nedlatende og litt pinlig. Er det jeg som er sær og rar?
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Søte gamlingerDu har sett alle The elders responds to (f.eks. The Fox) på YouTube? De fikk meg til å bli litt ... Tja. Gammel.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Søte gamlingerhttp://www.operaen.no/Forestillinger...2-2013/Patina/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Søte gamlingerHar du sett den nye serien til Ricky Gervais, Derek? Der blir verken de gamle eller noen andre fremstilt på en søt (eller slem) måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Søte gamlingerJeg reagerer på akkurat det samme, og den øvserste reklamen der legger jeg ut om i det vide og brede til den som måtte høre (frivillig el ufrivillig) når den ruller over skjermen. Jeg gremmes av tjueåring som ser på eldre, og sier "ååå, så søte, da". Nedlatende og fjernt, rett og slett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Søte gamlingerReklamen reagerer jeg på. Det siste du nevner har jeg ikke sett.
![]() |
#7 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Søte gamlingerJeg forstår dere ikke. Kan dere forklare hva som er nedlatende?
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Søte gamlinger
Å, den ser flott ut!
![]() |
#9 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Søte gamlingerInteressant at man ser på det så forskjellig.
![]() |
#10 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Søte gamlingerJeg forstår det heller ikke helt. Jeg synes den kinoreklamen er fin og rørende. Det er ingen som verken er nedlatende eller ler - og den er jo ekte. Dette har skjedd.
![]() |
|
|