|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dekkes det av reiseforsikring?Vi har nettopp kommet hjem fra hytta, og har oppdaget at en søppelsekk full av sengetøy og turtøy mangler fra hengeren. Dekkes sånt av reiseforsikring? Det er jo ikke tyveri, det er tap. Omtrentlig verdi på sekken er 6000 kroner.
|
|
|
#2 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dekkes det av reiseforsikring?Vet ikke om noen offisielle steder å etterlyse sånt, men har sett folk etterlyse ting de har mistet på Facebook, da gjerne inne på grupper, eller at de oppfordrer folk til å dele.
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Dekkes det av reiseforsikring?Hvis jeg skal gjette så dekkes det av forsikringen kun hvis det er en ytre hendelse som har forårsaket tapet. Hvis sekken falt av som følge av at en annen bil kom borti hengeren og rev opp det som sekken var festet med, så dekkes tapet trolig. (Søkt eksempel, jeg vet.) Hvis sekken bare ramlet av "av seg selv", så er det sannsynlig at dere må dekke tapet selv, siden det da vil være deres egen feil at den ikke var festet godt nok. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dekkes det av reiseforsikring?Tror ikke du skal regne med dekning på dette, les vilkårene det står greit forklart i de!
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Dekkes det av reiseforsikring?Legg det ut på FB og be vennene dine dele.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|