![]() |
#1 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ford Focus ElectricJeg har falt litt for denne, og lurer på om noen har testkjørt den? Ikke at jeg anser sjansen for elbil for stor med det første, mannen så på meg som om jeg hadde en skrue løs da jeg viste bilde og review og var engasjert, men jeg er nå litt nyskjerrig likevel.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ford Focus ElectricVi vurderte den, med noe samme grunnlag som deg. Grunnen til at den utgikk hos oss var at det nesten ikke er rom for bagasje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Sv: Ford Focus ElectricNei så det med bagasjerommet. Skulle den vært aktuell her så hadde det uansett blir nr.2-bilen for å kjøre til og fra jobb med, samt enkel helgehandel, sånn sett hadde ikke bagasjeplass vært veldig kritisk siden vi uansett har en Honda CR-V i tillegg til S-max'en, og Hondaen blir værende her minst i 7 år til (da først er den nedbetalt).
![]() |
#4 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ford Focus ElectricDen kan ikke hurtiglades, hvis det er ett kriterie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Ford Focus ElectricNei, det fikk jeg med meg. Ikke et kriterie for dagligkjøring all den tid jeg jobber 5 minutters kjøring hjemmefra, og barnehagen ligger på samme strekning.
![]() |
#6 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Ford Focus ElectricDen har ikke fått særlig god kritikk av det jeg har lest. I motsetning til Tesla, Leaf og de andre elbilene som er bygget fra bunnen av som elbil så er Focus Electric en ombygd bensinbil. Det gir ikke optimale løsninger, bl.a. med liten bagasjeplass. Ut fra det jeg har lest så ville jeg ikke kjøpt denne modellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Ford Focus ElectricJa, det var det faktum at Focus electric var veldig lik en vanlig Focus som gjorde at jeg falt for den i utgangspunktet.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ford Focus ElectricHva med vw Golf da, den kommer jo snart, om jeg ikke tar feil... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Ford Focus ElectricVW kommer aldri inn i huset her, men det er i all hovedsak pga forhandleren her i byen og merkeverkstedet. Servicen suger, men ser bilen stilig nok ut så kaaaanskje? Men da kan den ikke se likedan ut som vanlig Golf for det er en av de kjedeligst utseende bilene jeg vet om.
![]() |
|
|