|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() NRK: LisenskontrollørenEtter tips fra Ruslebiff kikket jeg på programmet kalt Lisenskontrolløren. Hvordan kan et slikt rasende festlig program ha gått meg hus forbi? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NRK: LisenskontrollørenTakk for tips! Har nettopp humret og ledd meg gjennom første episode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: NRK: LisenskontrollørenProgrammet som tok for seg lørdagsunderholdning med Moskva-Marit og Per Ståle Lønning? Jeg DØDE!
![]() |
#4 |
Textrovert
|
![]() Sv: NRK: Lisenskontrolløren
Ja, jeg døde litt jeg også. Herregud, så ... så ... et eller annet. Og dette SÅ folk på?
![]() |
#5 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: NRK: LisenskontrollørenJeg så på lisenskontrolløren, både det om lørdagsunderholdningen, og det om kulturprogrammene! "Normenn vil ha østasiatisk overtonemusikk nå!"
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: NRK: LisenskontrollørenJeg var jo ikke hjemme og så på TV på lørdager mellom 1988 og 2002, så det var mye nytt her!
![]() |
|
|