Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Mer vaskerom: innredning

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-13, 17:00   #1
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Mer vaskerom: innredning

Badet/vaskerommet begynner å ta form. Dvs. vi har tak og straks vegger. Gulv er støpt.
Den ene veggen blir baderom, den andre vaskerom.
Vil ha en ikea-kjøkkeninnredning med benkeplate på vaskeromsdelen, og et 100 cm stervantskap med store skuffer på motsatt vegg, samt et høyskap eller to.

Hvordan i alle dager finne noe som passer sammen?
Det beste hadde jo vært om vi hadde hatt en farge som var helt lik i alle fall, eller totalt motsatt.
Mye av det som er tilgjengelig av badeinnredning i er hvit høyglans og jeg er litt skeptisk, samtidig har IKEA helt ok kjøkkeninnredning i samme utførelse.
Jeg har egentlig ikke lyst på helt hvitt, er mer glad i offwhite.

Alternativt kunne vi jo gått for mørk grå badeinnredning og offwhite vaskerom?

Er så dårlig på å legge inn bilder, ellers hadde jeg prøvd å vise hva jeg tenker på.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-13, 22:29   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer vaskerom: innredning

Vi har IKEA-kjøkkeninnredning som baderomsinnredning.
Like fint etter sju år!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no