Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Bytte ut Wii med Xboks

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-13, 10:26   #1
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bytte ut Wii med Xboks

Jeg kjøpte Wii med balansebrett for tre år siden og vi har knapt brukt det. Jeg trodde at jeg kom til å bruke det litt selv, men er så lite interessert i spilling at det ikke har skjedd. Nå maser ungene om Xboks, så jeg lurte på om det kunne være muligheter for å få solgt en veldig lite brukt Wii, med kun et par spill (aner ikke hvilke) og kjøpe Xboks i stedet. Gjerne brukt.

Men jeg har altså ikke peiling på noe av det, men vil jo at ungene har noe de bruker og som ikke står og støver ned.

Noen som på en enkel måte kan forklare meg forskjellene og gi meg tips på hva som er lurt og framtidsrettet for ungene. Som forøvrig er to gutter på 10 og 12.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 10:27   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte ut Wii med Xboks

Hva tenker du eventuelt å selge Wii'en for?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 10:33   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bytte ut Wii med Xboks

Kan være interessert i Wii'en og kan i så fall hente!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 10:38   #4
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte ut Wii med Xboks

Pssst folkens, kjøp og salg hører hjemme på Markedsplassen (eller PM-er), ikke her.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 10:45   #5
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte ut Wii med Xboks

Jeg mente ikke dette som en salgstråd altså, og har ikke tenkt på hvor mye jeg kunne fått for den en gang. Men tips meg gjerne om hvor mye denne kunne gå for.

Er det det stor prisforskjell på Wii og Xboks? Og er det kommet noen ny modell av Xboks i det siste, eller planer om å komme så jeg ikke går i baret her mon tro?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 10:48   #6
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytte ut Wii med Xboks

Vi har begge deler, men xboksen fikk vi gratis av en venn, så jeg kan ikke hjelpe med pris.

Xboksen blir klart mest brukt, vi har sånn Kinect (?) som brukes i dansespill og sånt, moro (og slitsomt). Mye mer gøy enn balansebrettet til Wii, som har støvet ned under tv-benken i årevis.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 11:08   #7
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte ut Wii med Xboks

Går det forresten an å bruke Xboks som en AppleTv, dvs til å se på Netflix og nett-tv på TV-en? Ser at man kan spille dvd-er på den også, og det er jo bra.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 11:45   #8
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte ut Wii med Xboks

Det kommer ny Xbox i november, gjør det ikke? Tenkte bare å tipse på å vente til den evt kommer. Barna mine skal kjøpe seg ny, enten xbox eller PS4 i november (de skal vel få den til jul), når de kommer. Vi har en 1. generasjons wii som ikke fungerer optimalt mer.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 11:45   #9
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte ut Wii med Xboks

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det kommer ny Xbox i november, gjør det ikke? Tenkte bare å tipse på å vente til den evt kommer. Barna mine skal kjøpe seg ny, enten xbox eller PS4 i november (de skal vel få den til jul), når de kommer. Vi har en 1. generasjons wii som ikke fungerer optimalt mer.

Tusen takk, det er vedig nyttig info. (Og kan jo også være en fin julegave.)

Fant denne artikkelen, så da er det vel bare å vente da...

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 11:53   #10
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte ut Wii med Xboks

Eller den er kanskje kommet? Er dette den nye?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 12:19   #11
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bytte ut Wii med Xboks

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Eller den er kanskje kommet? Er dette den nye?

Det er den nye, Xbox One. Den har ikke kommet. Den blir tilgjengelig i Norge neste år en gang.

Sonys nye spillkonsoll, Playstation 4, kommer før jul. Og vil sannsynligvis være en bedre spillmaskin enn Xbox One. (Men det vet man jo ikke sikkert før begge er lansert).

Ben "highly educated guess" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 12:20   #12
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bytte ut Wii med Xboks

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Eller den er kanskje kommet? Er dette den nye?

Det er den nye, men den kan bare forhåndsbestilles.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 12:29   #13
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte ut Wii med Xboks

OK, skjønner. Får prøve å følge litt med da.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-13, 18:03   #14
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte ut Wii med Xboks

Da har fått tatt bilde av det jeg har og laget salgs-/byttetråd dersom noen her er interessert. http://www.foreldreportalen.no/forum...37#post3829637

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-13, 18:22   #15
linne@
har gullhår
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 273
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Sv: Bytte ut Wii med Xboks

Jeg er sikkert lite bevandret i spilljungelen, men eldste på 13 år kjøpte seg Xbox i fjor. Han har kun ett spill (bilspill), og vi tenkte å kjøpe et annet. Problemet er at det stort sett er 16 eller 18-årsgrense på de spillene vi fant på eksempelvis Spaceworld. Stemmer det at det er så få spill for de under 16 år ? Jeg holder meg til det som er anbefalt.

Han ble for øvrig anbefalt spillet Battlefield av selgeren på nevnte butikk, der spillet ble sammenlignet med det man ser på nyhetene. Jeje, uansett ikke aktuelt etter beskrivelsen jeg fant her :
http://barnevakten.no/spilltitlene-f...kjennskap-til/

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no