|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Invitasjoner til rund dagJeg skal etterhvert ha rund dag og skal sened ut en haug med invitasjoner. Jeg skal forsåvidt gjøre det ganske snart, så å brodere eller gjøre noen krevende scrappinggreier tar for mye tid.
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Invitasjoner til rund dagJeg likte passbildestrimlene!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitasjoner til rund dagJeg har bestilt invitasjoner fra grafisk designer på etsy tidligere. Sendte inn norsk tekst med forklaring på hva det betydde på engelsk og de ble veldig fine. Dette var invitasjoner formet som kinobilletter og jeg skrev dem ut selv på fotopapir. Tror jeg betalte under hundrelappen for å få redigert inn min tekst og få filen tilsendt på mail. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Invitasjoner til rund dagÅ, send meg en link på prikk, zinatara?
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitasjoner til rund dag
De jeg bestilte var nok mer barnslige siden de var til en barnebursdag. Men det er mange som driver med dette på etsy og det er bare å sende en mail til designeren og spørre om de kan sette inn norsk tekst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Invitasjoner til rund dag
Beste forslaget hittil!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|