Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Varm 12-åring trenger vinterjakke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-13, 21:54   #1
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Varm 12-åring trenger vinterjakke

Ja den super-varmblodige 12-åringen min trenger ny vinterjakke. Hun går stort sett i noen skijakker fra Odlo og Craft men de er supertynne og jeg vil gjerne ha litt tykkere jakke på henne i vinter. Hun skal bl.a. til Finland på leir i julen. Hun er aktiv i friminuttene på skolen og sykler 4 km frem og tilbake så dunjakke er ikke nødvendig. Og det hadde jeg aldri fått på henne heller. Finnes det noen jakker som er lette og sportye og som er myke og gode å gå med? Hun MÅ klare å bevege seg og løpe og herje. Herlighet, hun er som en 4-åring i aktivitetsnivå enda.

Gammel 16-10-13, 22:00   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm 12-åring trenger vinterjakke

Sønnen min bruker en lett foret snowboardjakke. Den er ganske tynn og er ment for å være aktiv i. Han bruker den midtvinters, jeg bruker en med samme tykkelse for om høsten.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 22:07   #3
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Hva med sånn en lett dunjakke som er så populær nå? De er ment til bruk nå, men for henne holder de kanskje til vinteren?

Gammel 16-10-13, 22:07   #4
Sola

Sola sin avatar

Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kom plutselig på at vi arvet en tøff Burton-jakke i fjor, men den var altfor lang på armene til henne i fjor. Hun har vokst mye dette året så kanskje den vil gå bra? Jeg tror den er en tykk variant da, husker ikke helt. Skulle hatt en softshell-lignende med ull!

Gammel 17-10-13, 09:08   #5
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en sånn varm tiåring. Jeg har kjøpt en sånn lett dunjakke som er beregnet til å ha nå. Han mener den er nok for han i vinter også. Selv har jeg samme type og er iskald når det er kaldt på morgenen. Han synes da den er varm i massevis.

Gammel 17-10-13, 09:21   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Min 11åring har i alle år brukt slalomjakken sin. Han har hatt boblejakke oppigjennom også men de har vært svært lite brukt.

Her om dagen snakket han om at han ville ha en spesiell boblejakke. Men det er mest fordi det er kuult..

Gammel 17-10-13, 10:07   #7
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min er ekstremt varm av seg (av typen som går med t-skjorte hele året), og han foretrekker tynn dunjakke på vinteren. Da kan han gå med bare t-skjorte under ( ), og dunjakker er lettere enn andre fôrede jakketyper.

Gammel 17-10-13, 14:25   #8
Sola

Sola sin avatar

Standard

Ja kanskje jeg skal vise henne en sånn tynn dunjakke og sjekke responsen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:50.