|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() H&M, morsom eller?!Her har de en "knelang" kjole: Sist redigert av konsulenten : 18-10-13 kl 10:46. |
![]() |
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: H&M, morsom eller?!Ser ikke bildene (Photobucket) - du kan ikke linke fra HM?
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: H&M, morsom eller?!Kjolene er sjelden så korte på meg som de er på disse modellene. De er jo antagelig 30 cm høyere enn meg også, så det sier seg vel selv.
![]() |
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: H&M, morsom eller?!H&M har tapt mange penger på meg ved å bruke skyhøye modeller og ikke oppgi nøyaktig lengde på kjolene sine. Jeg nettshopper 80% av klærne mine, har nettopp skiftet ut omtrent hele garderoben og ikke turd å kjøpe en eneste kjole på H&M pga. av de ser så korte ut. Så blir det til at jeg ikke kjøper andre ting der heller.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: H&M, morsom eller?!Uansett hvor lange de modellene er, så blir ikke den nederste kjolen ankellang, altså.
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: H&M, morsom eller?!Men i tillegg til at de er to meter høye så bruker de vel størrelse 32 eller noe, eller?
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: H&M, morsom eller?!
Joda, men bruker man en større størrelse er man også bredere, og det trekker kjolen opp.
![]() |
#10 |
Passiv
|
Veldig dumt at de ikke oppgir lengde. Det er så viktig å få skikkelig informasjon om produktene når man ikke har mulighet til å prøve. Det blir mange unødvendige returer. |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: H&M, morsom eller?!En annen ting som irriterer meg, når jeg først er inne på sånt, er den sleipe måten de bruker sikkerhetsnåler eller klesklyper eller hva de nå bruker bak på ryggen til modellene for å få klesplagg til å se ut som de sitter etter i livet. Jeg har gått rett på flere ganger og fått tilsendt en fasongløs sekk. Helt unødvendig retur igjen. Det er ikke bra for miljøet forsjempel. Fy! |
![]() |
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: H&M, morsom eller?!Jeg handler mye klær på nett fra HM, fordi det er enkelt. Og jeg kan i grunn ikke si jeg har opplevd at klærne avviker mye fra bildene?
![]() |
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: H&M, morsom eller?!De er jo heller ikke konsekvente. En kjole med samme lengde som en den øverste er beskrevet som "kort". Mens denne, som er betydelig lengre enn den forrige "ankellange", er også "ankellang".
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: H&M, morsom eller?!De pleide å oppgi lengde på plaggene før. Knelangt var ofte ca. 90 cm. Da stemmer det på meg, i str. 36 rekker 90 cm meg til knærne.
![]() |
#15 |
Passiv
|
Disse beskrivelsene blir jo helt håpløse å forholde seg til. De burde virkelig oppgi mål. |
![]() |
![]() |
#16 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: H&M, morsom eller?!Ja, hvorfor har de sluttet å oppgi lengde tro? Jeg savner det for jeg hater disse stutte korte genserene, de må være minst 60 cm. Jeg har ikke handlet så mye på HM sin nettside etter at de sluttet å oppgi denne lengden.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: H&M, morsom eller?!Jeg har sendt en mail til H&M om at lengdemål ønskes og trengs. |
![]() |
![]() |
#18 |
www.bomulls.no
|
Jeg fikk den øverste hjem i dag. Jeg er 1.72 på sokkelesten og den er knelang til meg, 15-20 cm lenger enn på modellen.
![]() |
#19 |
Passiv
|
Det er jo supert, jeg er 1,73. Men det skulle ikke forundre meg om den er utsolgt nå. |
![]() |
![]() |
#20 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: H&M, morsom eller?!Jeg er 153, den øverste kjolen rekker mg til knærne og jeg har kjøpt en størrelse som ikke er trang. Fin kjole. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|