|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tankefull
|
![]() Yogamatte på teltturFunker det i dette været (østlandet)? Urutinerte ferske speiderforeldre her som glemte å sjekke hva vi egentlig hadde liggende.
![]() |
#2 |
This is normal!
|
![]() Sv: Yogamatte på teltturDet kan kanskje bli litt kaldt? De er vel for tynne til å isolere noe særlig.
![]() |
![]() |
#6 |
This is normal!
|
![]() Sv: Yogamatte på teltturJeg er skeptisk. På Østlandet kan det være minusgrader om natten nå. Det hjelper lite om matten er 2 cm tykk hvis materialet isolerer dårlig. Og et liggeunderlag på den tykkelsen er i grenseland for hva jeg synes er godt nok når temperaturen er under 10 gr. Går det ikke an å få lånt et bedre underlag i nabolaget?
![]() |
![]() |
#7 |
Tankefull
|
![]() Sv: Yogamatte på teltturNå kom jeg på at vi har liggeunderlag på jobb som jeg kan svippe innom å hente på veien. Tynne da, som vi bruker til å sitte på på tur med ungene ute om vinteren. De er vel kanskje bedre?
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Yogamatte på teltturJeg ville hatt noe som isolerer bedre. Det kan krype under 0 grader nå, da trenger man liggeunderlag som holder bedre på varmen.
![]() |
#9 |
Tankefull
|
![]() Sv: Yogamatte på teltturSå ett litt tynnere underlag som er beregnet på å brukes ute er bedre?
![]() |
|
|