|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Virker denne kjolen sommerlig å bruke nå, synes dere?Jeg har denne kjolen og lurer på om den passer å bruke ved festlige anledninger på denne tiden av året? Jeg tenker i så fall å ha en svart bolero over. Hva synes dere?
![]() |
#2 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Virker denne kjolen sommerlig å bruke nå, synes dere?Fungerer helt fint med rett tilbehør
![]() |
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Virker denne kjolen sommerlig å bruke nå, synes dere?Jeg synes at du kan bruke den. Men jeg går i sommerkjoler året rundt, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Virker denne kjolen sommerlig å bruke nå, synes dere?Takk for svar! Jeg har ikke kjøpt den som en sommerkjole, altså, men jeg synes likevel den ser mest ut som en sommerkjole. Det synes jeg i grunnen om de fleste mønstrede kjolene hos Kjoledamen.
![]() |
#6 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Virker denne kjolen sommerlig å bruke nå, synes dere?Eg brukte same modell, men anna farge, for nokre veker sidan. Bolero er greit å ha, ja!
![]() |
#7 |
Står på egne ben
![]() Sv: Virker denne kjolen sommerlig å bruke nå, synes dere?Med svarte strømper og bolero og tette pene sko så blir jo den kjolen super. Veldig fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Live and let live
|
![]() Sv: Virker denne kjolen sommerlig å bruke nå, synes dere?Åh, så lekker den var! Ja, den kan du fint bruke.
![]() |
#10 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Virker denne kjolen sommerlig å bruke nå, synes dere?Synes ikke den var spesielt sommerlig så du kam fint bruke den, ja.
![]() |
#11 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Virker denne kjolen sommerlig å bruke nå, synes dere?Fin! Og du kan helt klart bruke den nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Virker denne kjolen sommerlig å bruke nå, synes dere?Den var kjempefin! Og kan brukes nå |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Epikur
|
![]() Sv: Virker denne kjolen sommerlig å bruke nå, synes dere?Å, med en av de "cropped" kasjmir-cardiganene fra Boden! Nydelig! Rød, svart, hvit, grønn, alt blir fint.
![]() |
#15 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Virker denne kjolen sommerlig å bruke nå, synes dere?Nydelig kjole. Den hadde jeg helt klart brukt nå med noe over, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2013
![]() |
![]() Sv: Virker denne kjolen sommerlig å bruke nå, synes dere?Så lenge du bruker noe over den, så synes jeg absolutt ikke en så fiiiin kjole skal gå fullstendig i dvale vintersesongen. Go for it. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
X First Lady
![]() Re: Virker denne kjolen sommerlig å bruke nå, synes dere?Veldig fin kjole som du kan bruke året rundt |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|