|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fola Blakken
|
Hvordan få skinnsekk til å slutte å lukte vondt?Min datter har fått selveste Amandasekken til bursdagen, og hun ble hoppende glad, helt til hun oppdaget at den luktet skitten ku. Hva kan vi gjøre for å få bukt med dette?
|
|
|
|
#2 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan få skinnsekk til å slutte å lukte vondt?Hehe... Den lukter nok skinn fordi det ER skinn. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Hvordan få skinnsekk til å slutte å lukte vondt?Å, en sånn hadde jeg!
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
Sv: Hvordan få skinnsekk til å slutte å lukte vondt?Den lufter av seg, men det kan ta noen måneder ;- ) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan få skinnsekk til å slutte å lukte vondt?Åhh, jeg tror jeg har en sånn i kjelleren!
|
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvordan få skinnsekk til å slutte å lukte vondt?Det skal jo lukte deilig lær av slike.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvordan få skinnsekk til å slutte å lukte vondt?Salsåpe, ja . Det kan jeg prøve. Denne lukter ikke deilig skinn.
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
Sv: Hvordan få skinnsekk til å slutte å lukte vondt?Må man ikke skylle salsåpe av med vann? Det kan gjøre læret ruere i overflaten. Jeg har knapt vært i stallen, og det er lenge siden :-| |
|
|
|
![]() |
|
|