|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og ned
|
![]() Det ble en LG-maskinNoen med erfaring med denne vaskemaskinen?
![]() |
#2 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Det ble en LG maskinNei, ikke med maskinen, men jeg er generelt glad i LGs produkter jeg. Det er et koreansk merke som nok litt urettferdig har fått "billig-stempel", men det er i ferd med å forsvinne litt nå. De er flinke på kult design, og har gode priser. TVen vår er en LG og den har aldri sviktet oss! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det ble en LG maskin
Jeg er ikke så veldig fornøyd med vår egentlig, men det kan hende bare er meg som ikke liker sånn programmene er innstilt med valgmulihetene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Det ble en LG maskinBlir sikkert en kjempeforskjell for oss uansett. Vi går fra 1000 omdreinger til 1600, den gamle brukte også 2 1/2 på hver vask uansett.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Det ble en LG maskinLG er et merke som får mer og mer medvind nå. Vi har 42 " LCD-tv fra LG, og den er knallbra og har fått gode kritikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Det ble en LG-maskinVi har en LG som tar 7 kg, og har 1600 omdreininger. Jeg er ikke spesielt fornøyd med den. Den vasker ikke like rent som den gamle aeg'n jeg hadde. Den bruker uhorvelig lang tid (2 timer og 40 minutt på 60 graders vask), og jeg greier ikke å venne meg til programmene på denne maskinen. Men det er sikkert vanen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|