Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du vet du er trøtt når

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-13, 09:12   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Du vet du er trøtt når

Du står utforbi kontordøren og trykker og trykker på bilnøkkelen, blir mer og mer frustert for at døren ikke går opp....

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 09:15   #2
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Du vet du er trøtt når

Eg prøvde å bruke nøkkelkortet til jobben på bensinpumpa i dag, så eg er ikkje stort bedre.

Gammel 29-10-13, 09:16   #3
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Når du ikke klarer å ta i mot mer enn en beskjed og du ser ar kollegaene dine blir frustrert

Gammel 29-10-13, 09:17   #4
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Og jeg sto og trykka fortvilt på min for noen dager siden, men den ville ikke låse opp. Ikke rart, all den tid min bil sto på neste rad

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 09:30   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når du heller melk på brødskiva i stedet for i glasset. (denne husker barna mine levende fortsatt, et par år senere)

Gammel 29-10-13, 09:34   #6
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Når du hiver hele dorullen i do i stedet for å sette den tilbake på dorullholderen etter å ha tørket lillesøster. Blir heller ikke forbigått i stillhet, nei.

Hørt på do, ukentlig: "Mamma, husker du den gangen du ... Hvorfor gjorde du det, egentlig? *skadefro fnising*"

Gammel 29-10-13, 10:13   #7
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når du kommer hjem og ser at du satte melken i vasken og kluten i kjøleskapet etter frokost.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 11:03   #8
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Been there done that. Bortsett fra at det var porten utenfor barnehagen som ikke ville åpne seg.

Sist redigert av skyfri : 29-10-13 kl 15:26. Årsak: En aldri så liten skrifefeil
skyfri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 11:53   #9
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Det hjelper heller ikke å gang på gang trykke på etasjeknappen i heisen, tilsvarende den etasjen du faktisk står i.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 15:13   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan avsløre at bilnøkkelen heller ikke tilkaller heisen. Ei heller på femte forsøk. Eller med banning.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 15:18   #11
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Bilnøkler har altfor få bruksområder, spør du meg. Det hjelper ikke å bruke dem på parkeringsautomater, heller.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 16:47   #12
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Fant ut at jeg var sliten her om dagen da jeg satt å grein til "Kakekrigen"

Gammel 29-10-13, 17:19   #13
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Visakort virker ikke i heisen, har jeg hørt.

Og du vet du er trøtt når du blir gretten av å ikke finne juice i brødskuffen, så mannen din må påpeke at du sikkert har større hell med deg hvis du ser etter i kjøleskapet.

Gammel 29-10-13, 18:34   #14
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Du er en smule trøtt/stressa/sliten når du sitter ved middagsbordet, bikkja (heter Tai) trør og går rundt bordet/under bordet/mellom stolbeina, M sitter rolig og tygger maten sin, du snur deg mot M og sier med SINT stemme "M! LEGG DEG!"

Og oppfatter ikke hva du har sagt før gjester, unger og mann ser på deg og vil dø av latter mens de sier "M? Mente du ikke Tai?"
Den før nevnte M bare ser på meg og sier "Jeg spiser mamma, jeg skal IKKE legge meg enda!"
Jeg ble en blanding av , og

Gammel 29-10-13, 19:00   #15
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg antar mannen var trøtt da han satte inn julebrusen i oppvaskmaskinen i går kveld.

Gammel 29-10-13, 19:38   #16
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Du er trøtt om morgenen når du legger dine egne megatykke historiebøker i sekken til 1.klassingen.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 19:39   #17
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Du er trøtt om morgenen når du legger dine egne megatykke historiebøker i sekken til 1.klassingen.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 19:45   #18
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Du vet du er trøtt når du betaler parkeringa, fornøyd med deg selv putter parkeringslappen og bankkortet i lommeboka før du låser bilen og trasker avgårde. Når du kommer tilbake blir du oppriktig overrasket over p-bot. Du har jo betalt! Så går det sakte opp for deg at du tok med deg beviset på betalt p-plass.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 23:25   #19
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Tror jeg har skrevet om dette før, men tar den igjen...

Men er aldeles ikke våken, når guttungen kommer tassende inn på rommet grytidlig en morgen, hvor han så dytter litt borti gardintrappa som står inntil veggen, hvorpå han spør "mamma, hva heter dette her?"

Jeg hørte hva han var borti, og så med et halv øye hva han pekte på, og svarer med verdens største selvfølge at det der, det er fromasj...

Jeg hører med det samme at det der, det ble heeelt feil, så jeg får samlet meg og ber han glemme det svaret. Riktig svar er gardintrapp...

Jaja.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 23:45   #20
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Tror jeg har skrevet om dette før, men tar den igjen...

Men er aldeles ikke våken, når guttungen kommer tassende inn på rommet grytidlig en morgen, hvor han så dytter litt borti gardintrappa som står inntil veggen, hvorpå han spør "mamma, hva heter dette her?"

Jeg hørte hva han var borti, og så med et halv øye hva han pekte på, og svarer med verdens største selvfølge at det der, det er fromasj...

Jeg hører med det samme at det der, det ble heeelt feil, så jeg får samlet meg og ber han glemme det svaret. Riktig svar er gardintrapp...

Jaja.

Vet du Carrera, det der kunne VELDIG LETT ha kommet fra meg!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.