Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Jeg har laget ny hjemmeside!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-13, 11:11   #1
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har laget ny hjemmeside!

Jeg er ferdig med en ny hjemmeside.
Denne gangen for Grefsenkollen Restaurant i Oslo. Den er bygget på Joomla, slik at folkene på restauranten enkelt kan oppdatere og drifte den selv.

Ta en titt da, jeg er stolt nemlig.

www.grefsenkollen.no

PS: Ikke heng dere opp i min side da, den er ikke ferdig. Dvs, jeg lager en helt annen en som legges ut i løpet av et par dager. Måtte bare bli ferdig med Grefsenkollen sin først.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 11:25   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har laget ny hjemmeside!

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg er ferdig med en ny hjemmeside.
Denne gangen for Grefsenkollen Restaurant i Oslo. Den er bygget på Joomla, slik at folkene på restauranten enkelt kan oppdatere og drifte den selv.

Ta en titt da, jeg er stolt nemlig.

www.grefsenkollen.no

PS: Ikke heng dere opp i min side da, den er ikke ferdig. Dvs, jeg lager en helt annen en som legges ut i løpet av et par dager. Måtte bare bli ferdig med Grefsenkollen sin først.

Åh - så flink du er, Knerten! Den var utrolig fin! Og funksjonell!

(Jeg synes du kan legge årets julaften til Grefsenkollen - da blir det plass til oss alle sammen. )

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 11:29   #3
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har laget ny hjemmeside!

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Åh - så flink du er, Knerten! Den var utrolig fin! Og funksjonell!

(Jeg synes du kan legge årets julaften til Grefsenkollen - da blir det plass til oss alle sammen. )

Takk. Jeg synes den ble elegant og lett. Den gamle de hadde var utrolig rotete og usystematisk og med hauger og lass av bugs og feil. Skal man først ha hjemmeside, bør den være funksjonell og fin.

Og god ide med julaftenfesten der oppe! Problemet er at de ikke har skummel kjeller egnet til oppbevaring av ymse familiemedlemmer... DEN igjen er oppgradert til årets julefest hos meg ja. Vent og se.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 12:02   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har laget ny hjemmeside!

Kjempefin!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 12:07   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har laget ny hjemmeside!

Knallbra!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 12:08   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har laget ny hjemmeside!

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Takk. Jeg synes den ble elegant og lett. Den gamle de hadde var utrolig rotete og usystematisk og med hauger og lass av bugs og feil. Skal man først ha hjemmeside, bør den være funksjonell og fin.

Og god ide med julaftenfesten der oppe! Problemet er at de ikke har skummel kjeller egnet til oppbevaring av ymse familiemedlemmer... DEN igjen er oppgradert til årets julefest hos meg ja. Vent og se.

Det kan da enkelt løses med en teltleir ved trollvann?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 13:34   #7
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har laget ny hjemmeside!

Flott!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 13:51   #8
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Re: Jeg har laget ny hjemmeside!

Så flink du er

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 15:17   #9
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har laget ny hjemmeside!

Takk!
Det føles så godt å få til dette her. Livet har vært mildt sagt litt slitsomt siste året, og det å få oppdrag innen det jeg elsker å drive med, webdesign og reklame, gir meg den energien jeg trenger.

Når det gjelder teltleir på Trollvann, kunne det så absolutt vært en god ide ja. Teltleir med fangevoktere av den grusomme sorten da selvfølgelig.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 16:00   #10
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har laget ny hjemmeside!

Fin design! Oversiktlig og lett og finne frem.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 16:08   #11
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har laget ny hjemmeside!

Fin og oversiktlig side ja.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 16:54   #12
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har laget ny hjemmeside!

Fin side, du er kjempeflink med farger, design osv. (Eeeeeneste jeg kan plukke på er at du ikke har noen mobilutgave eller at den ikke er responsiv...noe du burde etterstrebe. ).

Også et tips til slutt: Sett opp Google analytics på den, så ser du etter en stund statistikk på hvor mange som trykker på hva og i hvilken rekkefølge, fra hvor i verden og om de har pæd, mob eller whatever. Ganske moro!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 17:29   #13
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har laget ny hjemmeside!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Fin side, du er kjempeflink med farger, design osv. (Eeeeeneste jeg kan plukke på er at du ikke har noen mobilutgave eller at den ikke er responsiv...noe du burde etterstrebe. ).

Også et tips til slutt: Sett opp Google analytics på den, så ser du etter en stund statistikk på hvor mange som trykker på hva og i hvilken rekkefølge, fra hvor i verden og om de har pæd, mob eller whatever. Ganske moro!

Folka på Grefsenkollen valgte å skru av mobilutgaven. De ville den skulle vises som desktopversjon uansett hvilken enhet man gikk inn på. Men helt enig med deg at de burde holdt på mobilutgaven også. Men du vet, kunden har rett og får de som den vil.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 18:23   #14
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har laget ny hjemmeside!

Veldig bra!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 18:24   #15
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har laget ny hjemmeside!

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Folka på Grefsenkollen valgte å skru av mobilutgaven. De ville den skulle vises som desktopversjon uansett hvilken enhet man gikk inn på. Men helt enig med deg at de burde holdt på mobilutgaven også. Men du vet, kunden har rett og får de som den vil.

He he. Gjør sånn av og til jeg og ja. Etter fem forsøk på å overbevise, så er det "ja, ja whatever" som gjelder.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 18:48   #16
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har laget ny hjemmeside!

Veldig fin og oversiktlig side. Flott jobb

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no