Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor bestille lift- og rullegardiner?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-13, 23:25   #1
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor bestille lift- og rullegardiner?

Er det noen som har god erfaring med et firma som har god kvalitet og pris? Litt sære mål på vinduer.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 23:29   #2
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bestille lift- og rullegardiner?

Jeg bestilte på Princess for en del år siden, var ikke så verst på pris synes jeg. Sydd på mål.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 23:36   #3
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Hvor bestille lift- og rullegardiner?

Har god erfaring med http://www.uniggardin.no/?gclid=CMGq...FYF2cAodE3YAMw

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 13:01   #4
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor bestille lift- og rullegardiner?

Jeg liker Vista best fordi jeg syns de har god kvalitet (har solgt gardin/-tilbehør i en del år og vært borti litt ulike typer), men de kan være litt dyre. I utgangspunktet tror jeg Spar Kjøp er rimeligst på disse, men da vi skulle kjøpe til hele huset var det visst Princess som var rimeligst (ifølge søsteren til en venninne - jeg glemte å sammenligne med Spar Kjøp-prisene) så vi bestilte derfra. Lurer på om vi ikke kjøpte lameller (av Vista) hos Bohus i sin tid også. Det ser ut som det går an å bestille fra hjemmesiden til vista nå (vistanorge.no), men jeg liker best å se løsningene ikke-virtuelt og få tips i butikk. I alle fall når det gjelder plissègardiner, men det skulle ikke du ha.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 14:21   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bestille lift- og rullegardiner?

Jeg vurderer plissegRdiner også, greier ikke helt å bestemme om jeg synes det er fint eller litt rart.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 14:23   #6
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bestille lift- og rullegardiner?

Jeg sverger til Kirsch, eller Luxaflex som det nå heter.
Har jobbet både med de og hos de, jeg liker veldig godt valgmulighetene og kvaliteten. Ja de koster litt, men du får det akkurat som du vil.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 14:31   #7
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor bestille lift- og rullegardiner?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg vurderer plissegRdiner også, greier ikke helt å bestemme om jeg synes det er fint eller litt rart.

Fordelen med plissègardiner er at du kan skjerme mot sol/innsyn og fortsatt få inn lys/beholde utsikten siden de kan midtstilles, etc. Og så er de relativt usynlige når de ikke er i bruk. Men liftgardiner er jo koseligere/lunere.

Er forresten enig i at Kirsch er god kvalitet Jeg er preget av ammetåke og det er riktignok noen år siden jeg jobbet med dette, men trodde at Vista og Kirsch gikk under det samme. Ser nå at de ikke gjør det, men Kirsch har uansett god kvalitet.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 14:34   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bestille lift- og rullegardiner?

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Har god erfaring med http://www.uniggardin.no/?gclid=CMGq...FYF2cAodE3YAMw

Vi har også veldig god erfaring med dem!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no