Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Android dual sim-telefon?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-13, 17:18   #1
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Android dual sim-telefon?

Noen som kan anbefale en Android-telefon med dual sim til max 2000 kr?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 19:11   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Android dual sim-telefon?

Er jo ikke et kjempeutvalg av telefoner som støtter to SIM-kort. I den prisklassen blir det enda færre - dvs. man finner en de, men det er gjerne med noe eldre Android-versjoner og ikke spesielt imponerende ytelse/egenskaper.

Her er i hvert fall en oversikt over Android-telefonene hos norske forhandlere med støtte for to SIM-kort:
http://www.prisjakt.no/category.php?l=s147807758

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 22:40   #3
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Android dual sim-telefon?

Takk for link.

Det gjør ikke saken lettere at det ikke er til meg/oss, men en julegave så jeg vet ikke nøyaktig hva vedkommende er ute etter annet enn at hun absolutt vil ha dual sim. Det jeg finner er som du selv sier eldre telefoner og det blir et problem. Har funnet en telefon som virker bra, men er av et totalt ukjent merke (Wiko Stairway), så kjenner at jeg bir usikker der. Jeg får lete videre.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no