Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spisestuestoler som har samme form som Y-stolen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-13, 14:04   #1
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Spisestuestoler som har samme form som Y-stolen?

Kan noen vise meg stilige og gode spisestuestoler som kan passe til et ovalt eikebord? Gjerne moderne, men ikke for "stive og kalde". Jeg liker formen på Y-stolen, men har ikke råd. Har noen sett noe lignende?


Sist redigert av Minerva : 04-11-13 kl 14:10.
Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 14:54   #2
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spisestuestoler som har samme form som Y-stolen?

Jeg har forresten ringt til Skovby.dk for å få vite pris på spsiestuestol # 52 og # 93.

http://www.skovby.dk/content/spisebordsstole-10



De sa jeg måtte ta kontakt med forhandler i Norge, Bohus. Men på Bohus sine sider finner jeg ikke slike stoler?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 14:59   #3
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisestuestoler som har samme form som Y-stolen?

Jeg endte opp med å kjøpe disse Hay-stolene fordi jeg ikke følte jeg kunne prioritere Y-stolen: http://hayshop.no/products/22-dining-chairs/419-j104/
De fungerer veldig fint til mitt runde/ovale bjørkebord synes jeg.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 15:01   #4
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spisestuestoler som har samme form som Y-stolen?

Skovby har en flott stol som ikke er avbildet på siden deres. Serien kalles NEO på bohus. Stolen koster ca 2000,- Veldig god å sitte på. Vi skal antakelig ha den til bordet jeg viser under.




__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 15:02   #5
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spisestuestoler som har samme form som Y-stolen?

De var fine LaBanga, særlig i sort. Finnes de med en puteløsning?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 15:03   #6
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spisestuestoler som har samme form som Y-stolen?

Den jeg viser er foresten 92. Tror 93 er ganske lik, men med stålføtter?

52 er hakket dyrere, men i samme gate.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 15:08   #7
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spisestuestoler som har samme form som Y-stolen?

Mente egentlig #94, Snuppa. Men den du viser til var også fin. Tror bare den er litt upraktisk til våre barn, litt lei å bare tørke av?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 15:17   #8
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisestuestoler som har samme form som Y-stolen?

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

De var fine LaBanga, særlig i sort. Finnes de med en puteløsning?

Nei, tror ikke det. Men de er veldig behagelige å sitte i.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no